11 اردیبهشت 1400

خانم چگنی ریاست شورای اسلامی شهر در روز ملی شوراها مطرح کرد:

خانم چگنی  ریاست شورای اسلامی شهر در روز ملی شوراها مطرح کرد:

پنجمین دوره شورای اسلامی شهر توانست شهرداری ناکارامد بروجرد را به نهادی پویا و خدمات رسان تبدیل کند.
 

▫️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ سرکار خانم چگنی عضو محترم شورای اسلامی شهر در مراسم روز ملی شوراها که در شهرداری مرکزی برگزار شد ضمن تبریک این روز اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها بعنوان یکی از مهمترین ارکان مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی پس از 5 دوره فعالیت و کسب تجربه ارزنده در مدیریت امور محلی و ترسیم طرح های توسعه عمران شهرها و روستاها به نهادی مهم و اثرگذار در ساختار مدیریت کشور تبدیل شده است.

وی در ادامه کارنامه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را با اجرای حجم گسترده فعالیت های عمرانی و خدماتی و اجرای طرح های مهم زیربنایی و حرکت هدفمند بسوی توسعه و عمران شهری موفق ارزیابی کرد و افزود: شورای پنجم، شهرداری را با وضعیتی نامطلوب تحویل گرفت، لیکن با همکاری مسئولان شهرداری توانست کارنامه ای درخشانی را به یادگار گذارد.

چگنی تنش های رخ داده در بین اعضای این نهاد را غیرشخصی و کاری عنوان و خاطرنشان کرد: این موارد صرفاً به خاطر  منافع شهر و اختلاف دیدگاه در بین اعضای شورا رخ داده است و بحمدا... هم اکنون می توانیم این شورا را با سربلندی به شورای ششم تحویل دهیم.

وی عدم بذل و بخشش اموال و املاک شهرداری ، عدم تزریق نیروی های مازاد، جلوگیری از بروز مشکلات برای شهرداری و برنامه ریزی برای برون رفت از مشکلات فعلی را از جمله دستاوردهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر برشمرد.

این عضو شورای اسلامی شهر دستاوردهای شورا را حاصل حرکتی گروهی دانست و تصریح کرد: تحول عظیم مالی رخ داده در شهرداری حاصل برگزاری جلسات مکرر با کارشناسان شهرداری، کمیسیون مالی و شهردار محترم بوده است.

وی عملکرد شهردار بروجرد را موفق ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا با تهیه سند تحویل و تحول و ثبت تمامی فعالیت های 4 سال شورا و شهرداری، این سنت حسنه در شهرداری نهادینه شود.

چگنی وجود 7 ماه حقوق معوق پرسنل و بدهی های فراوان به پیمانکارها  را از جمله شرایط سخت شهرداری بحران زده بروجرد در زمان تحویل به شورای پنجم عنوان و تصریح کرد: بحمدا... هم اکنون شاهد رفع این مسائل و ساماندهی امور اداری و مالی شهرداری هستیم که این مهم از دستاوردهای این دوره از شورای اسلامی شهر و شهرداری می باشد.

وی تعدیل حدود 600 نیروی شهرداری و ایجاد انگیزه و پویایی در بین پرسنل را از دیگر اقدامات اخیر شورای اسلامی شهر و شهرداری عنوان و روند شهرداری را مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد.

▫️چگنی در انتها خواستار انجام برنامه ریزی برای تملک زمین های اطراف جاده گلدشت تا جاده دانشگاه شد و این مکان را، بخشی مستعد برای ایجاد اوقاتی مفرح در ایام فراغت همشهریان توصیف کرد.

Print
دی ان ان