11 اردیبهشت 1400

تقدیر و تشکر مهندس احسان دالوند نایب رییس شورای اسلامی شهر در روز ملی شوراها از شهردار بروجرد به دلیل تبدیل وضعیت پرسنل بیمه پرداز و افزایش سطح اضافه کاری کارکنان سختکوش شهرداری بروجرد .

تقدیر و تشکر مهندس احسان دالوند نایب رییس شورای اسلامی شهر در روز ملی شوراها  از شهردار بروجرد به دلیل  تبدیل وضعیت پرسنل بیمه پرداز و افزایش سطح اضافه کاری کارکنان سختکوش شهرداری بروجرد .

به گزارش مدیریت ارتباطات؛ احسان دالوند در روز ملی شوراها با بیان اینکه قبل از آغاز بکار شورای پنجم، شهرداری بروجرد مکانی ناسالم و خارج از ضوابط اداری بود، افزود: خوشبختانه با حضور اعضای شورای پنجم و مدیریت دکتر جافری، انقلاب و دگرگونی در بحث شهرداری و مسائل مختلف آن ایجاد شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات شهردار محترم اظهار داشت: بنده فرد تملق گویی نیستم و در بدو امر با آقای جافری اختلاف نظراتی داشتم، لیکن هیچگاه در کار ایشان اقدام به کارشکنی نکردم و به لطف خدا هم اکنون همگی در پیشگاه مردم سربلند هستیم.

وی پرداخت دیون سنگین شهرداری که بعنوان میراثی از ادوار گذشته شوراهای شهر بجا مانده بود را حاصل حرکتی گروهی و تلاشی جمعی توصیف کرد و اظهار داشت: بحمدا... با عبور از  آن شرایط سخت و اعتراضات گسترده کارکنان، هم اکنون همگی سربلند هستیم.  

دالوند در ادامه ضمن طلب حلالیت از دیگر اعضای شورا بواسطه بعضاً بروز مشاجرات کلامی، خاطرنشان کرد: در طی مدت حضور در شورای پنجم به هیچ وجه سوء استفاده شخصی، خانوادگی، باندی و یا گروهی نداشته ام و اگر پیگیری هم شده صرفاً برای رسیدگی به امورات مردم بوده است.

تشکر از شهردار به دلیل  افزایش میزان اضافه کار پرداختی به کارکنان سختکوش و تبدیل وضعیت کارکنان بیمه پرداز حسن ختام این عضو شورای اسلامی شهر در این مراسم بود.

Print
دی ان ان