11 اردیبهشت 1400

حاج موسی نیکوکارعضو شورای اسلامی شهر بروجرد در روز ملی شوراها مطرح کرد:

حاج موسی نیکوکارعضو شورای اسلامی شهر بروجرد در روز ملی شوراها مطرح کرد:

با اطلاع از توانمندی های دکتر جافری به مدت 10 سال پیگیر حضور ایشان در شهرداری بروجرد بودم.

به گزارش مدیریت ارتباطات؛  آقای موسی نیکوکار در مراسم روز ملی شوراها که روز نهم اردیبهشت ماه در شهرداری مرکزی برگزار شده بود،  ضمن تبریک این روز  اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی پنجم را اعضای یک خانواده می دانم که همگی در فکر پیشرفت شهرداری و عمران شهر بودند لیکن برخی عوامل خارجی از نزدیک شدن ایشان به یکدیگر ممانعت به عمل آوردند.

نیکوکار اقتدار و اعتبار فعلی شهرداری را مرهون حضور دکتر جافری عنوان و در ادامه گفت: رمز موفقیت و پیروزی شورای اسلامی شهر نیز همدلی، کار گروهی و همفکری بین اعضای آن نهاد می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با راهیابی گروهی جوان این مهم رخ دهد و تصریح کرد: البته بنده تلاش کردم در  شورای پنجم علی رغم وجود اختلاف سلیقه ها همواره حرمت ها را حفظ نمایم.

این عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه از کاندیداهایی که حامی تداوم حضور دکتر جافری در شهرداری بروجرد باشند، حمایت قاطع خواهد کرد، افزود: شهرداری بروجرد در بدو ورود دکتر جافری در وضعیت بسیار وخیمی وبابدهی کلان شهرداری از جمله ۹ ماه حقوق معوقه و بیمه کارکنان شهرداری وبدهی پیمانکاران  و.... قرار داشت و بحمدالله هم اکنون به جایگاه مناسبی دست یافته است به طوری که درفروردین ماه  ۱۴۰۰ برای اولین بار حقوق کارکنان با افزایش حقوق پرداخت گردید.


نیکوکار در ادامه گفت: اینجانب با اطلاع از توانمندی های دکتر جافری به مدت 10 سال پیگیر حضور ایشان در شهرداری بودم و هم اکنون ثمرات این حضور هویدا شده است و این مسئله علی رغم تمامی تهدیدات و تنگناهایی رخ داد که در 2 سال گذشته برای وی ایجاد کرده بودند.

وی خود را فردی مستقل و فارغ از جناح بندی های سیاسی معرفی کرد که هدف از حضورش در شورای اسلامی شهر خدمت به شهر بوده است و افزود: شورای پنجم، شورایی مظلوم بود که توانست علی رغم وام های سنگین ادوار گذشته، بستر و زمینه سازی خوبی را در شهرداری به انجام رساند.

این عضو شورای اسلامی شهر معرفی مدیران بومی و جوان را یکی دیگر از دستاوردهای شورای پنجم عنوان کرد و در انتها از دکتر جافری شهردار محترم  و آقای گودرزی  مدیریت ارتباطات شهرداری  بواسطه برگزاری این مراسم، که برای اولین بار در طی 14 سال حضور وی در شورا برگزار شده بود، تشکر ویژه نمود.
 

Print
دی ان ان