20 اردیبهشت 1400

آقای محمد ابراهیم بیاتی، عضو شورای اسلامی شهر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه مطرح کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات؛ آقای بیاتی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بروجرد که به مناسبت هفته کار و کارگر در شهرداری مرکزی برگزار شده بود، ضمن تبریک این روز از شهردار محترم،مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، شهرداران مناطق، معاونین، مدیران سازمان ها و اعضای شورای اسلامی شهر بواسطه برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی نمودند.
بیاتی یادی کردند از مرحوم زنده یاد نبی اله شمسیان فرد که همیشه چهره ای خندان داشتند و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و بردباری مسئلت کردند.
ایشان به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید و فرمود این دستی است که آتش جهنم آن را لمس نمی کند.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: افتخار کنید که در جایگاه کارگر قرار دارید چرا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تدبیر امسال را سال تولید، پشتیبانی هاومانع زدایی ها نامگذاری کردند تا شأن و منزلت کارگرها حفظ شود. و اگر کارگری در راه تأمین معاش زندگی با حادثه ای روبرو شود و از بین برود ثواب شهید برایش محسوب می گردد.
بیاتی اشاره کردند که شاید کارگرهای ما قبلاً با اکراه پای صندوق های رأی حاضر می شدند، چون 8 ماه حقوق معوقه داشتند ولی امروز با همت شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر حقوق معوقه ای وجود ندارد، چون سفارش اکید شده تا قبل از اینکه عرق کارگر خشک شود دستمزد او پرداخت گردد.
ایشان در این قسمت به سه مورد از زبان کارگران اشاره داشتند: 1- کارگران بعنوان بازوهای اجرایی از زحمات شما شهردار محترم تشکر و قدردانی می نمایند. 2- تشکر و قدر دانی از تلاش هایی شهردار محترم درخصوص  پیگیری و ساماندهی وضعیت کارگران بیمه پرداز، 3- ضمانت شغلی کارگران می تواند موجب دلگرمی آنها گردد لذا هر کارگری در حرفه و تخصص خود ماندگار باشد و جابجایی صورت نگیرد.
این عضو شورای اسلامی شهر، در انتها خاطر نشان کردند: رأی دادن همانند شلیک گلوله توسط رزمنده در جبهه ها به سمت دشمن است. که اولاً باید شلیک شود و دوماً باید درست شلیک شود. رأی دادن از نماز و روزه واجب تر است و حفظ نظام از واجبات است. اما انتخاب ما باید صحیح و به دور از نسبت فامیلی، حزبی، جناحی، سفره های شام و ناهار و ... باشد چرا که فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.


 

Print
دی ان ان