24 مرداد 1401

نصب تابلوهای نامگذاری معابر

نصب تابلوهای نامگذاری معابر

✅ سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از طراحی و نصب تابلو پلاکی معرفی کوچه‌های شهر بروجرد مزین به نام مقدس شهدا توسط این سازمان خبر داد.

🔸 مهندس ایرج بابایی با اشاره به نصب تابلو پلاکی کوچه‌های سطح شهر  به نام مقدس شهدا اظهار داشت : نصب تابلوهای پرچمی و دیوارکوب در راستای ساماندهی معابر و مرتفع شدن مشکلات ساکنین هر منطقه و همچنین در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و سهولت در شناسایی آدرس‌های شهری، توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.

🔸 وی افزود : شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم و در برابر ایثار و فداکاری این عزیزان مسئول می‌باشیم، به همین خاطر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود.

🔸 مهندس بابایی ادامه داد : یکی از مهم‌ترین راه‌های احیای هویت هر شهر، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است، به طوری که یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل امروزی نصب تابلوهای مزین به نام این قهرمانان ایران‌ زمین در کوچه‌ها سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره آن‌ها در جامعه است.

Print
دی ان ان