3 اردیبهشت 1404

مناقصه عمومی نوبت اول

سازمان مدیریت پسماند

مناقصه عمومی نوبت اول

آگهی مناقصه عمومی عملیات تنظیف و رُفت و روب معبر شهری سطح منطقه دو  شهرداری بروجرد

سازمان مدیریت پسماند شهرداری بروجرد در نظر دارد با توجه به ردیف بودجه ای 120207 سال 1404 عملیات خدمات شهری منطقه دو شهرداری بروجرد شامل جمع آوری زباله، حمل، دفن، تنظیف معابر و لایروبی جداول، انهار، منهول ها و جمع آوری نخاله های سطح شهر در حد متعارف را بر اساس فهرست بهاء رشته پسماند در سال 1404با شماره فراخوان 2004091714000013 و با تامین اعتبار مبلغ  313,632,929,475  ریال از مورخ 1404/03/22 لغایت 1405/03/22 به مدت یک سال از طریق مناقصه عمومی به شرکت های واجد الشرایط واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  برگزار خواهد شد. سایر جزئیات و اطلاعات و اسناد مربوط به مناقصه در سامانه مذکور قابل دریافت می باشد.
-واریز 5 درصد برآورد اولیه به مبلغ 15,681,646,473  ریال بعنوان سپرده شرکت در مناقصه به شماره  حساب 0100791113094 نزد بانک شهر به نام شهرداری مرکزی بروجرد بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی که قبل از بازگشایی می بایست بصورت حضوری به دبیرخانه سازمان مدیریت پسماند  واقع در بلوار امام خمینی (ره) بعد از ترمینال مسافربری شرق تحویل گردد.     
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: ساعت 08:00                   مورخ 1404/02/03
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه :   تا ساعت 14:00                 مورخ 1404/02/10    
مهلت زمانی ارائه پیشنهادات :            تا ساعت 14:00                  مورخ 1404/02/20
زمان بازگشایی پاکات مناقصه :             ساعت 08:00                   مورخ 1404/02/21          
شرایط عمومی شرکت کنندگان:
1- نحوه ارائه پیشنهاد قیمت از سوی پیمانکاران می بایست بر اساس تفکیک فصل های فهرست بهاء و به استناد دستورالعمل نحوه ارائه تجزیه بهاء همراه با پیشنهاد قیمت توسط پیمانکاران ارسالی سازمان برنامه بودجه کشور به شماره 1232579/96 مورخ 1402/3/31و بر اساس بخشنامه تائیدیه بهاء شماره 10076574 مورخ 1378/8/19 معاون برنامه ریزی  نظارت راهبردی ریاست جمهوری باشد.
2- کلیه شرکت کنندگان در مناقصه می بایست مستندات ثبت شرکت و روزمه کاری و  سایر مستندات خود را در پاکت ب  بارگذاری نمایند.
3-به استناد دستورالعمل شماره 596267/1402 مورخ 7/11/1402 سازمان برنامه و بودجه کشور با موضوع  ظرفیت مجاز پیمانکاران برای شرکت در مناقصه، ارزیابی کیفی و ارجاع کار رتبه پیمانکاران جهت شرکت دراین مناقصه رتبه 6 می باشد.  
4- از برنده مناقصه10درصد کل مبلغ پیشنهادی در قالب ضمانت نامه بانکی بعنوان سپرده حسن انجام تعهدات اخذ می گردد. 
5- کلیه کسورات قانونی که به قرارداد منعقده تعلق بگیرد بر عهده پیمانکار می باشد.
6- پس از شروع قرارداد هیچگونه وجهی تحت عنوان پیش پرداخت و یا علی الحساب به پیمانکار پرداخت نخواهد شد.
7-سپرده شرکت در مناقصه در صورت انصراف برنده به نفع شهرداری ضبط خواهد گردید.
8- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط مناقصه شامل شرایط عمومی پیمان، شرایط خصوصی و منطبق با مفاد آئین نامه مالی شهرداری ها خواهد بود.
9- به پیشنهادات ارائه شده به صورت ناقص، مشروط، نامفهوم، مخدوش و فاقد مستندات ترتیب اثر داده نخواهد شد.
10- پیمانکاران در صورت برنده شدن می بایست توان پرداخت حداقل 2 ماه حقوق و مزایای پرسنل خود را داشته باشند که در همین راستا یک ضمانت نامه معتبر بانکی به ارزش دو ماه حقوق پرسنل در حین انعقاد قرارداد از پیمانکار اخذ خواهد گردید.
11- سازمان مدیریت پسماند در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.
12- به استناد بند (ه) تبصره ذیل ماده 29 شرایط عمومی پیمان هیچگونه تعدیلی شامل این مناقصه و قرارداد آن نخواهد بود. 
13- هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
14- سایر جزئیات و اطلاعات در اسناد مناقصه ثبت شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  موجود می باشد.
                                                                                                                                                                         

Print
دی ان ان