8 آذر 1401

✨مانور زلزله و ایمنی

✨مانور زلزله و ایمنی

🔻به مناسبت ٨ آذر روز مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس صورت پذیرفت.

✨مانور زلزله و ایمنی در مدرسه راهنمایی دخترانه معلم برگزار شد.
   

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد ضمن بیان خبر فوق، اظهار داشت: با عنایت به جلسه ای که با حضور سازمان آتش نشانی، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و فرمانداری بروجرد برگزار شد، مقرر گردید، به مناسبت ٨ آذر ، اجرای مانور زلزله و ایمنی در مدرسه راهنمایی دخترانه معلم صورت پذیرد.

🔸موسیوند افزود: سازمان آتش نشانی با همکاری جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان مدرسه فوق آمادگی لازم جهت برگزاری مانور را ایجاد نمودند.

 🔸وی افزود: امروز سه‌شنبه ٨ آذر‌ ١۴٠١ مانور زلزله در مدرسه راهنمایی دخترانه معلم همزمان با سراسر کشور با به صدا درآمدن زنگ زلزله فرضی به اجرا درآمد.

🔸معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی گفت: در اینگونه مانور ها دانش آموزان در شرایط حادثه قرار گرفته و باعث می شود که نحوه رویارویی با زلزله را که از قبل به صورت تئوری به آنها آموزش داده و مورد ارزیابی نیز قرار گرفته را بیاموزند و این یافته های تجربه شده را در طول زندگی و در هنگام زلزله مورد استفاده قرار دهند.

🔸وی ادامه داد: این مانور با مشارکت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد، اداره آموزش و پرورش و سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد.
 

Print
دی ان ان