2 دی 1400

تجدید آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات چوب ( نوبت اول )

تجدید آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات چوب ( نوبت اول )

✍️سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد در نظر دارد نسبت به فروش ضایعات چوب واقع در نهالستان فلک الدین را بصورت در هم وکیلو فروش  در سال ١۴٠٠ از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیک دولت (setadiran.ir) و با شماره مزایده 1000095039000004 صورت الکترونیکی واگذار نماید. متقاضیان برای شرکت دراین مزایده می توانند جهت دریافت اسناد  مربوطه وارائه پیشنهاد به سامانه تدارکات الکترونیک دولت مراجعه نمایند. ضمنا" متقاضیان جهت ورود به سامانه ستاد وشرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام ودریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام نموده و پس از ایجاد پروفایل مزایده گر در مزایده شرکت نمایند. در صورت نیاز به هر گونه کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مدیریت امور قراردادهای سازمان واقع در خیابان ۴۵متری بسیج انتهای پارک مادر مراجعه فرمائید.
🔸تاریخ انتشار : ٢٩/ ٠٩/ ١۴٠٠     
🔸مهلت دریافت اسناد مزایده: 
٠٧/ ١٠/ ١۴٠٠ ساعت : ١٩/٠٠         
🔸تاریخ بازدید :  ١٨/ ١٠/ ١۴٠٠ 
🔸مهلت ارسال پیشنهاد :  ١٨/ ١٠/ ١۴٠٠      ساعت :  ١۴/٠٠   
🔸تاریخ بازگشایی :  ١٩/ ١٠/ ١۴٠٠    
🔸تاریخ اعلام برنده:٢٠ / ١٠/ ١۴٠٠  
✍️شرايط شركت در مزايده :
✅1- قیمت پایه کارشناسی به ازای هر کیلو بصورت درهم مبلغ 19/000 ریال میباشد.
✅2- واريـز مــبلغ 20/000/000 ریال به عنوان سپرده شركت در مزايده به حساب  0106697338004 بانك ملی  شعبه بهار بنام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد (‌پاكتهاي بدون فيش سپرده در مزايده شركت داده نخواهد شد).
✅3- به پيشنهادات ارائه شده به صورت ناقص، مشروط، نامفهوم، مخدوش، فاقد سپرده و همچنين پيشنهاداتي كه بعد از انقضاء مهلت تعيين شده در آگهي برسد ترتيب اثر داده نخواهد شد.
✅4-  سازمان در رد يا قبول پيشنهادات مختار مي باشد.
✅5- رقم پيشنهادي بايستي به حروف و به ريال در سامانه ثبت شود.
✅6-  هزينه چاپ آگهي بر عهده برنده مزايده مي باشد.
✅7-  شركت در مزايده و دادن پيشنهاد به منزله قبول شروط و تكاليف اين سازمان و منطبق با مفاد آئين نامه  معاملات سازمان خواهد بود.
✅8- سپرده شرکت در مزایده در صورت انصراف برنده به نفع سازمان ضبط خواهد شد. 
✅9- سایر جزییات و اطلاعات دراسناد مزایده موجود می باشد. 
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد
 

Print
دی ان ان