14 آذر 1401

🔻بازدید شهردار بروجرد از سازمان مدیریت پسماند

🔻بازدید شهردار بروجرد از سازمان مدیریت پسماند

✨مهندس عیدی شهردار بروجرد به همراه سرکار خانم چگنی عضو شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری و رئیس حوزه شهردار از سازمان مدیریت پسماند بازدید نمودند.

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ مهندس عیدی پس از بازدید از بخش های مختلف این سازمان، اظهار داشت: مجموعه افراد و ماشین آلات به کارگیری شده در حوزه مدیریت پسماند باید آمادگی لازم را در فصل سرما داشته باشد، و برنامه ریزی و خرید ماشین آلات سبک جهت نمک پاشی معابری که راه دسترسی  مناسبی ندارند، انجام پذیرد. 

🔸وی با بیان اینکه حرکت در راستای اجرای طرح تفکیک از مبدأ، پسماندها فرهنگ سازی و بستر سازی شود، افزود: تحقق قانون جامع پسماندها و مدیریت بهینه پسماندهای شهری با شعار ممکن نخواهد شد و لازمه اش این است که علاوه بر انجام زیر ساخت های لازم، از بخش خصوصی نیز استفاده شود. 

🔸مهندس عیدی با اشاره به نصب ردیاب روی ماشین‌آلات سازمان پسماند تصریح کرد: به منظور مديريت بهينه ناوگان امور خدمات شهری، تجهیز ماشین آلات به ردیاب در دستور کار سازمان قرار گیرد که رصد کاملی از عملکرد آنها وجود داشته باشد. 

🔸تقویت ناوگان موتوری جهت لایروبی انهار، جداسازی عوارض پسماند، ساخت کارخانه کمپوست، برنامه ریزی جهت جمع آوری سگ های بلاصاحب و عقیم نمودن آنها، پیگیری و فعال سازی کدهای درآمدی از دیگر سرفصل‌های سخنان شهردار در این بازدید بود. 

🔸سرکار خانم چگنی نیز بر اضافه نمودن عنوان بهای خدمات در قبض پسماند و همچنین تفکیک و بازیافت نخاله های سازمانی تاکید داشتند. 

🔸 خاطر نشان می شود: سرپرست سازمان مدیریت پسماند در ادامه ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده سازمان، موفقیت کسب شده در امور را مدیون حمایتهای اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بروجرد دانست. 

Print
دی ان ان