29 آبان 1396

جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بروجرد در روز دوشنبه مورخه 29 آبان 96 برگزار شد

صبح امروز در جلسه تعیین شهردار بروجرد ، آقای مهندس امیر جاوید پور با رای قاطع ۹ نفر اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شد.

صبح امروز در جلسه تعیین شهردار بروجرد ، آقای مهندس امیر جاوید پور با رای قاطع ۹ نفر اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شد.

در ابتدا ریاست محترم شورای اسلامی شهر با بیان ویژگی های آقای مهندس امیر جاویدپور شهردار منتخب ، ابراز داشت: ایشان جوانی 34 ساله ، لایق و پرتلاش بوده که متولد شهر بروجرد می باشد و سابقه کار در کلان شهرها را نیز  تجربه نموده اند و در حال حاضر از معاونین شهرداری منطقه 21 تهران می باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: آقای جاویدپور از خانواده معزز ایثارگران و برادر شهید می باشند و در حال حاضر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند. آقای بیاتی در ادامه گفت: تا تائید حکم ایشان توسط وزارت کشور و طی نمودن مراحل اداری، آقای یاراحمدی در سمت سرپرست شهرداری باقی می مانند که جا دارد به نمایندگی از اعضای محترم شورا از زحمات و تلاش های ایشان در این مدت نهایت تشکر و قدردانی بنمائیم.

در ادامه آقای مهندس کورانی فر فرماندار محترم بروجرد ضمن سپاسگزاری از تصمیم قاطع 9 نفر اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: آقای مهندس جاوید پور فردی شایسته، جوان و پرکار است و از خواسته های مقدم و مهم از ایشان بحث بروزرسانی حقوق پرسنل شهرداری، پرداختن به فعالیت های عمرانی شهر، جذب سرمایه گذار و تکمیل پروژه های متوقف شده در سطح شهر می باشد.

در انتها نیز آقای مهندس جاوید پور ابراز داشت: بروجرد کلان شهر نیست اما در سطح کشور، شهری مطرح محسوب می شود و از شهر و مردم بروجرد در همه جا به خوبی یاد می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: از مهمترین برنامه اساسی اینجانب در بروجرد بحث شناسایی پروژه ها و ظرفیت های شهری ، جذب منابع و سرمایه گذار، توزیع عادلانه خدمات شهری در سطح شهر، بروز رسانی المان های شهری و توجه بیشتر به مباحث زیبایی شناسی، به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه کاره، استفاده از ظرفیت NGO ها ، برخورد جدی با متخلفین و محافظت از منافع شهرداری و مبارزه با فساد و ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی در انتها از حسن اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر و فرماندار بروجرد تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با همکاری یکدیگر شهری شایسته و درخور شان مردم بروجرد بسازیم.

 

Print
دی ان ان