30 آبان 1396

شهردار جدید بروجرد: مبارزه با فساد اداری اولویت کاری شهرداری بروجرد است

 آقای امیر جاویدپور شهردار منتخب شورای پنجم که روز گذشته توانست به‌اتفاق آراء اعضای شورای شهر به‌عنوان شهردار بروجرد انتخاب شود با اشاره به بحران مدیریت در شهرداری این شهر اظهار داشت: شهر بروجرد مدت‌هاست دچار بحران شده و همه مردم شهر از نزدیک این موضوع را به‌صورت عیان مشاهده می‌کنند و برای ایجاد حرکتی مثمر ثمر حتماً باید اجماع و همدلی در شورای شهر اتفاق می‌افتاد که خوشبختانه شورا به این  اجماع دست‌یافت.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری خود افزود: باید تعریف مشخصی از قسمت‌هایی که کارکنان و نیروهای انسانی شهرداری در آن شاغل هستند انجام بگیرد که چگونه حرکت کنند تا راندمان کاری آن‌ها را بالا رود. علاوه بر این مبارزه با فساد اداری که درآمدهای شهرداری را به‌صورت جدی و ویژه بالا می‌برد از اولویت‌های جدی برنامه کاری پیش رو است.

شهردار بروجرد با اشاره به استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در این شهر عنوان کرد: حضور کسانی که قرار است در طرح‌های عمرانی مشارکت و در قسمت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند با اهتمام جدی پیگیری می‌شود.

وی رویکردی متفاوت از دیگر شهرداران گذشته بروجرد نسبت به رسانه‌ها دارد و در این مورد گفت: رسانه‌ها بطور حتم از یارانی هستند که می‌توانند پرتوان به کمک مدیریت شهری و شهرداری بیایند چراکه هرکجا که رسانه‌ها آمدند هم شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کردند و هم یکی از بازوان پرتوان مدیریتی می‌شوند و آن مدیریت را تبدیل به مدیریتی بالنده، پویا و با راندمان بهتر کاری می‌کنند و حتماً استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را مدنظر قرار خواهیم داد.

Print
دی ان ان