11 آذر 1396

شهردار بروجرد: جلوی ریخت و پاش‎ها در شهرداری بروجرد گرفته می‎شود/ساماندهی نیروهای شهرداری بر مبنای شایستگی

💢آقای امیر جاویدپور ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: کاهش هزینه‎ها یکی از راهکارهای ایجاد منابع درآمدی است که این مهم به عنوان یک اولویت در شهرداری بروجرد مورد توجه و تاکید قرار می‎گیرد.

 

💢وی عنوان کرد: در شرایطی که کارگران شهرداری بروجرد چند ماه حقوق معوقه دارند، باید جلوی ریخت و پاش‎های اضافی در این نهاد گرفته شود.

 

💢شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: بر این اساس باید تا حد امکان با پرهیز از صرف هزینه‎های مازاد، بستر را هر چه بیشتر برای بهبود منابع درآمدی در شهرداری فراهم آورده و به بهبود اوضاع کمک کنیم.

 

💢 آقای جاویدپور از پرداخت حقوق نیروهای شهرداری بروجرد به عنوان یکی دیگر از اولویت‎های کاری یاد و تصریح کرد: این مهم نیز به عنوان یکی از سر فصل‎های کاری در دستور کار قرار دارد.

 

💢وی تاکید کرد: پرداخت حقوق معوق و به روز کردن حقوق نیروهای شهرداری بروجرد به خودی خود زمینه‎ساز بالا رفتن بازده و توان کاری آنان بوده و سطح رضایتمندی نیروهای این نهاد را افزایش می‎دهد.

 

💢شهردار بروجرد ادامه داد: از سویی جذب سرمایه‎گذار و اجرای پروژه‎های مشارکتی با بهره‎گیری از ظرفیت سرمایه‎گذاران بخش خصوصی را به عنوان یکی دیگر از سر فصل‎های کاری در برنامه خود دارم.

 

💢 آقای جاویدپور استفاده بهینه از پتانسیل فعالان بخش خصوصی در اجرای پروژه‎های عمرانی و خدماتی را امری لازم دانست و اظهار کرد: این امر علاوه بر ارتقاء سطح ارائه خدمات به شهروندان بروجردی، زمینه‎ساز ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری می‎شود.

 

💢 وی در ادامه از سازماندهی نیروهای شهرداری به عنوان یکی دیگر از اولویت‎های کاری خود یاد و عنوان کرد: باید ساز و کاری تعریف شود که مسوولیت‎ها بر اساس شایستگی به نیروهای انسانی این نهاد در حوزه‎های مختلف واگذار شود، تا انگیزه بیشتری نیز برای نیروها ایجاد شود.

 

💢 شهردار بروجرد با اشاره به اینکه بنا نیست، نیروهای مازاد شهرداری بروجرد تعدیل شوند، بیان کرد: البته باید تدابیری اتخاذ شود که بر مبنای آن به نحوی مسوولیت‎ها به افراد واگذار و محول شود که بازده کاری را بالا برده و سطح خدمات‎دهی آنان را ارتقاء بخشد.

 

💢 آقای جاویدپور افزود: در این راستا باید علاوه بر رصد و پایش ظرفیت‎های افراد، آموزش‎های مستمری نیز به آنها ارائه شود، تا برآیند این دو به کیفیت‎بخشی نیروی انسانی منجر شود و آنها را بر اساس توانمندی‎هایشان در مسیر درستی سوق داده و به حرکت درآورد.

 

💢 وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت وصول مطالبات شهرداری بروجرد تاکید و خاطر نشان کرد: باید کمیته‎ای به منظور وصول مطالبات این نهاد تشکیل شده و با جدیت نسبت به تحقق این مهم اقدام کرد.

 

💢 این مسئول ادامه داد: وصول مطالبات شهرداری بروجرد بخشی از مشکلات این نهاد را برطرف کرده و به خودی خود زمینه‎ساز خدمات‎رسانی مطلوب‎تر به شهروندان و سرعت بخشیدن به روند اجرای امور است

Print
دی ان ان