28 دی 1398

بازدید میدانی شهردار از نقاط بحرانی و مسیل انهار بروجرد

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری؛ روز پنجشنبه مورخ 98/10/26 دکتر رحیم جافری شهردار بروجرد به همراه معاون محترم امور زیر بنایی و ترافیکی از پروژه های در دست اقدام شهرداری در نقاط حادثه خیز و مسیل انهار بروجرد بازدید میدانی به عمل آوردند.

بنابر این گزارش؛ در این پروژه ها که با هدف کنترل سیلاب های فصلی کلیده خورده؛ شهرداری با اجرای پی و دیواره سنگی با نمای مالن اقدام به مقاوم سازی دیواره های انهار شهری نموده است.


شهردار محترم در این بازدیدها ضمن گلایه از کند بودن سرعت پیشرفت پروژه مرمت نهر روبروی دانشگاه آیت ا... بروجردی (شهرک سنگ سراب) خواستار تسریع در روند انجام این پروژه شد. گفتنی است این پروژه که با اعتبار 1/5 میلیارد تومان در حال اجرا می باشد تاکنون پیشرفت فیزیکی در حدود 12 درصد داشته است.

 

همچنین عملیات بازسازی دیواره های ضلع جنوبی نهر انتهای خیابان بهارستان (ادامه نهر دره روبه) که هم اکنون با اعتبار 474 میلیون تومان در دستورکار شهرداری قرار گرفته است، دیگر پروژه مورد بازدید دکتر رحیم جافری در روز پنجشنبه بود که تاکنون با اجرای 14 متر مکعب دیواره سنگی به میزان 35 درصد با پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

 

بنابر این گزارش؛ در این بازدید پیشرفت و نحوه انجام کار این پروژه مورد رضایت شهردار محترم قرار گرفت و ایشان درخصوص بازسازی دیواره های ضلع شمالی این نهر نیز دستورات مقتضی را صادر نمودند.

 

لازم به یادآوری شهرداری در حال حاضر در بیش از 10 نقطه از سطح شهر در حال بازسازی و مقاوم سازی انهار شهری با اعتباری معادل 5/6 میلیارد تومان می باشد.

 

Print
دی ان ان