2 تیر 1401

🔻پیام تبریک شهردار بروجرد به مناسبت هفته قوه قضائیه

🔻پیام تبریک شهردار بروجرد به مناسبت هفته قوه قضائیه

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بروجرد؛ یحیی عیدی شهردار بروجرد طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا تبریک گفت.

💫متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
🔸وإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( مائده آیه ۴۲).

🔸قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دستاوردهای مهمی در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، كاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع داشته است.

🔸هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم “آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.

🔸اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به قضات محترم و کارکنان تلاشگر این دستگاه  تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به ملت شریف و قدرشناس شهرستان بروجرد را مسألت می‌نمایم.
یحیی عیدی
شهردار بروجرد

Print
دی ان ان