22 اسفند 1400

مراسم تجلیل از فرزندان شاهد

🔻از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری بروجرد تجلیل شد.

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ امروز یکشنبه مورخ ٢٢ اسفند ماه به مناسبت گرامیداشت روز شهدا طی مراسمی که با حضور مهندس عیدی شهردار بروجرد، دکتر منعمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد، معاون توسعه مدیریت ومنابع شهرداری، آقای معصومی ریاست بنیاد شهید و امور ایثار گران، آقای میثم گودرز ریاست شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر، جناب سرهنگ مقدسی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بروجرد، در سالن همایش شهرداری برگزار گردید از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری بروجرد تجلیل به عمل آمد.

 🔸در این مراسم مهندس عیدی شهردار بروجرد، دکتر منعمی فرماندار و میثم گودرزی عضو شورای اسلامی شهر به ایراد سخنرانی پرداختند.

🔸بنابر این گزارش: شهردار بروجرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، شهدا را دلاور مردانی معرفی کردند که با قطره های خون خود درخت انقلاب اسلامی را بارور و تنومند ساختند. 

🔸مهندس عیدی در بخش دیگری از سخنان خود، به عملکرد شهرداری در ایام درختکاری پرداختند و افزودند: امسال مراسم درختکاری با نام و یاد شهدای گرانقدر برگزار گردید و باید به یاد هر شهید نهالی مثمر کاشته شود تا ایران آباد همیشه سرسبز و باطراوت باقی بماند. 

🔸وی در ادامه پیشنهاد احداث پارک شهدا و  پارک دفاع مقدس را ارئه دادند و ابراز امیدواری کردند که با همکاری همه دستگاه های اجرایی این امر به منصه ظهور برسد.

✅خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری بروجرد با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد. 

Print
دی ان ان