9 مرداد 1399

مدیر «سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی» شهرداری مطرح کرد: تلاش شهرداری برای باز کردن کلاف سردرگم پارک حاشیه هسته مرکزی شهر

طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای، طرحی موفق است که تاکنون در کلان شهرها با حجم ترافیک بالا با هدف «کاهش بار ترافیک شهری»، «عدالت اجتماعی در استفاده از فضاهای شهری»، «رونق کسب و کارهای مجاور خیابان به دلیل فرصت پارک بیشتر برای شهروندان»، «جلوگیری از تخلفات ایستایی از جمله پارک دوبل» و ... به اجرا رسیده است.

رسول عالم علاج معضل ترافیک هسته مرکزی شهر را ساماندهی پارک حاشیه ای عنوان کرده و می گوید: حدود ۷۰۰ فرصت پارک در خیابان های شهدا، صفا، بحرالعلوم و آیت الله طالقانی وجود دارد که شهرداری در نظر دارد در روزهای آتی با انجام فراخوان نسبت به مدیریت آن ها اقدام نماید.

مدیر «سرمایه گذاری و جذب مشارکت‌ های مردمی»، امکان «رزرو آنلاین جای پارک»، «صدور آنلاین جریمه الکترونیک با درصد خطای نزدیک به صفر»، «توانایی ثبت در لحظه پلاک ماشین» و ... را از جمله مزایای اجرایی این طرح برشمرد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در طرح پیشنهادی هر پلاک خودرو روزانه می تواند بصورت رایگان ۳۰ دقیقه در در هر یک از خیابان های یاد شده از فضاهای پارک استفاده نماید.

Print
دی ان ان