9 شهریور 1401

عملیات های سازمان آتش نشانی خارج از محدود شهر

عملیات های سازمان آتش نشانی خارج از محدود شهر

💫عملیات های امداد و نجات در تصادفات جاده ای، غرق شدگی و سقوط در چاه در مناطق خارج از محدود شهر بر عهده سازمان آتش نشانی بروجرد. 

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد، اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی بروجرد ضمن انجام عملیات های امداد و نجاد در سطح شهر، منطقه وسیعی خارج از محدوده شهر را پوشش می دهد.

🔸موسیوند افزود: به علت نداشتن تجهیزات کافی سازمان های آتش نشانی در شهرهای کوچک اطراف بروجرد، محدوده اشترینان، چالانچولان و بیرانشهر تحت پوشش عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد قرار دارد که با عنایت به تجهیزات بروز سازمان اکثر عملیات‌های امداد و نجات مناطق مذکور توسط پرسنل آتش نشانی بروجرد انجام می شود.

🔸وی ادامه داد: در همین راستا شب گذشته طی تماسی که با سامانه ١٢۵ مبنی بر سقوط پسر بچه ای در چاه(اطراف پادگان ٢۴ بعثت) گرفته شد، اکیپ امداد و نجات مرکز با هماهنگی مهندس میرطاووسی معاون خدمات شهری به محل اعزام و با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات لازم فرد مذکور را از داخل چاه خارج نموده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

🔸موسیوند اطفای حریق در سه منزل مسکونی واقع در خیابان ۴۵متری بسیج، خیابان شهدا و محله اسلام آباد، یک عدد کانکس نگهبانی واقع در فاز ٨ شهرک اندیشه، ٨ مورد آتش سوزی علف های هرز، ۴ مورد امداد رسانی به افراد محبوس شده در آسانسور را از دیگر عملیات های انجام شده توسط سازمان برشمرد.

✅خاطرنشان می شود: شب گذشته، تامین روشنایی و امنیت مکان(پارک فدک) برگزاری مراسم سنتی و آئینی تعزیه خوانی با استقرار یک دستگاه خودروی امداد و نجات بر عهده سازمان آتش نشانی بود. 

Print
دی ان ان