15 فروردین 1398

شهردار بروجرد مطرح کرد: عملیات رفع خطر از بند خاکی مسکن مهر از امروز آغاز شده و تا ظهر فردا خاتمه می یابد / خطری ساکنان شهرک های مجاور و روستاهای قلعه حاتم و قلعه شمسی را تهدید نمی کند

💢از صبح امروز، دکتر رحیم جافری شهردار بروجرد اقدام به بازدید از حوزه آبریز بندخاکی بالادست مسکن مهر (حدفاصل این بند تا روستای قلعه شمسی) نمود و بر نحوه عملیات لایروبی انهار و تعریض دهانه آنها نظارت مستقیم داشت. 

💢دکتر رحیم جافری درجمع خبرگاران در این خصوص اظهار داشت: با لایروبی های عمیق به انجام رسیده در کانال های آب واقع در روستاهای قلعه شمسی و قلعه حاتم و همچنین انهار شهرک زاگرس و شهرک شهرداری تا چندسال آینده در منطقه مورد نظر مشکل آبگرفتگی وجود نخواهد داشت.

💢شهردار بروجرد در ادامه نوید داد تا با اتمام بارندگی ها و مساعد شدن شرایط جوی خسارات وارد شده به زیرساخت های شهری، توسط شهرداری بروجرد اصلاح شوند.

💢وی در ادامه اظهار داشت: عملیات رهاسازی آب بند خاکی به صورت تدریجی و مرحله به مرحله به انجام می رسد بطوریکه این عملیات از عصر امروز آغاز شده و تا ظهر فردا ادامه خواهد یافت تا خسارتی به روستاهای پائین دست وارد نشود و ساکنین این مناطق نباید نگرانی از بابت داشته باشند. 

💢وی در انتها خاطر نشان کرد: جهت افزایش ایمنی، چندین اکیپ از پرسنل شهرداری در مقاطع مختلف حوزه خروجی بند خاکی مستقر شده اند تا بر میزان دبی آب رها شده نظارت داشته باشند و در صورت نیاز آنرا کنترل نمایند.

 


 

Print
دی ان ان