31 اردیبهشت 1398

شهردار بروجرد خبر داد: اجرایی شدن 2 پروژه تفریحی جدید در تپه جغا/ اقدامات جدید شهرداری برای رفع مشکل سدمعبر و ترافیک / حل مشکل تعدادی از پروژه های مشارکتی شهرداری

💢شهردار بروجرد در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: یکی از بحران های بروجرد مشکلات شهرداری بود که با تلاش های فراوان مشکلات کمتر شده است.

💢دکتر رحیم جافری افزود: شهرداری نیاز به کمک ادارات و ارگانهای مختلف دارد و نیاز است عوارض ادارات و ارگانها به موقع پرداخت شود.

💢وی اظهارداشت: 120 نفر از کارگران شهرداری بازنشسته هستند و از تامین اجتماعی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان درخواست همکاری داریم.

💢وی بیان کرد: برای جذب گردشگر به بروجرد 2 پروژه تفریحی در تپه چغا تعریف شده که اجرایی خواهد شد.

💢شهرداربروجرد اضافه کرد: با راه اندازی بازارچه مرغ و ماهی و سبزیجات در مرکز شهر در صدد حل مشکل سد معبر و ترافیک هستیم.

💢دکتر جافری ادامه داد: برای کاهش اثرات مشاغل مزاحم درشهر انتقال صنوف مزاحم شهری باید سریع انجام شود، که با برنامه ریزی های انجام شده اجرایی خواهد شد.

💢وی اظهارداشت: پروژه هشت بهشت نیز تعیین تکلیف شده و حداکثر ظرف 18 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، سهم شهرداری بروجرد از این طرح 22/5درصد است.

💢شهردار بروجرد با اشاره به رفع مشکل ایستگاه های CNG متعلق به شهرداری گفت: با عقد قراردادهای جدید با پیمانکارماهانه 2 میلیارد ریال در آمد زایی برای شهرداری به وجود آمد. 

 

Print
دی ان ان