17 بهمن 1397

شهردار بروجرد: اولویت اول من پرداخت مطالبات پرسنل است/ به ارتباطات غیر سازمانی توجهی نخواهم کرد

💢به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بروجرد امروز ۱۷ بهمن ۹۷ شهردار بروجرد با مدیران و پرسنل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

💢 دکتر جافری در این دیدار خاطر نشان شد: علاقه ای ندارم از ناامیدی، بحران و مشکلات صحبت کنم. این قبیل مشکلات در اکثر شهرداری ها کم یا بیش وجود دارد که متاسفانه در بروجرد کمی پررنگ تر است. ان شاء ا... با وحدت، همت و تلاش شبانه روزی شما عزیزان، بر مشکلات فائق خواهیم شد.

💢 وی در ادامه گفت: بنده از جنس شما هستم، مسئولیت برای آدم غرورآفرین نیست، بلکه بار امانتی است سنگین. با منشاء نابسمانی ها در مدیریت شهری آشنا هستم ولی قصدم یافتن مقصر نیست.

💢 شهردار بروجرد در ادامه افزود:  در حال حاضر لازم است تا برای برون رفت از مشکلات کنونی با کار و تلاش شبانه روزی موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم. چرا که شهروندان در صورتیکه خدمات نامطلوب دریافت نمایند تمایلی نیز به پرداخت عوارض نخواهند داشت.

💢 دکتر جافری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اولویت اول من پرداخت مطالبات همکاران است و ان شاا... با همکاری شما و مساعدت های شورای اسلامی شهر این مشکلات حل شده و مطالبات شما و بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

💢 وی در ادامه افزود: بنده سابقه 20 سال شهردار بودن را در شهرها و استان های مختلف دارم و غالباً این شهرداری ها در بدو ورود اینجانب با مشکلات مالی مواجه بوده اند ولی به لطف خدا نه تنها مشکلات مرتفع شده بلکه توانسته ایم به همکاران خود خدماتی خارج از حقوق و مزایای متعارف از جمله کمک هزینه سفرهای زیارتی، وام های کم بهره و .... ارائه دهیم. ان شاء ا... که بتوانیم با وحدت، همدلی و پشتکار فراوان این کارها را نیز در شهرداری بروجرد به انجام برسانیم.

💢 شهردار بروجرد، قانون گرایی، شایسته سالاری، انضباط مالی و اداری را از سرلوحه های اهداف مدیریتی خود برشمرد و خاطر نشان شد که دیگر مدیران شهرداری نیز بر اساس شایستگی، توانمندی و سوابق اجرایی خود انتخاب خواهند شد و به ارتباطات غیر سازمانی توجهی نخواهم کرد. وی افزود: مسئولیت به کسانی واگذار خواهد شد که بیشتر وقت بگذارند و بیشتر تلاش کنند. 

💢 دکتر جافری در بخش پایانی سخنان خود کلیه کارکنان را به مطالعه قانون شهرداری ها و حرکت قانونمند در مباحث مختلفی از جمله امور مالی، مزایده ها و مناقصه ها، خریدها، هزینه ها، نگهداری از اموال و امکانات شهرداری دعوت کرد و تاکید نمود که خارج از بحث درآمدهای حاصل از وصول عوارض، تمامی پیگیری های لازم را از طریق وزارت کشور، استانداری و سایر ارگان های ذیربط جهت افزایش درآمدهای شهرداری به انجام خواهد رساند.

 

 


 

Print
دی ان ان