15 آبان 1401

🔻سرعت زیاد عامل واژگونی خودروی پراید

🔻سرعت زیاد عامل واژگونی خودروی پراید

✨معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته حوادث رانندگی در صدر آمار عملیات های سازمان قرار گرفت.

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ موسیوند جاده‌های خالی و خلوت را وسوسه انگیز توصیف کرد و یادآور شد: اکثرا مشاهده می‌شود که واژگونی خودور در ساعات خلوت جاده ها و به دنبال آن، سرعت گرفتن راننده‌ها برای رسیدن به مقصد صورت می‌گیرد.

🔸وی افزود: طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر واژگونی خودروی سواری در محور شهید بروجردی (پیچ قلعه حاتم) اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره 4 بلافاصله به محل اعزام شد.

🔸موسیوند ادامه داد: این حادثه با واژگونی خودروی پراید و محبوس شدن 3 نفر از سرنشینان همراه بود که آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و تجهیزات لازم اقدام به رها سازی سرنشینان و تحویل آنها به عوامل اورژانس نمود.

🔸امداد رسانی به سانحه تصادف تریلر و کامیون  در محور بروجرد اراک، اطفای حریق 2 دستگاه خودروی سواری، یک واحد مسکونی در شهرک اندیشه، یک کارگاه تولید زغال در محور کمربندی، 3 مورد آتش سوزی درخت، 4 مورد امداد رسانی به افراد محبوس شده در منزل مسکونی و 5 مورد آسانسور از دیگر عملیات های صورت پذیرفته توسط سازمان آتش‌نشانی در 24 ساعت گذشته بود.

🔸خاطر نشان می شود پرسنل سازمان آتش نشانی در روز 13 آبان با حضور در مراسم راهپیمایی ضمن آمادگی جهت حوادث احتمالی همگام و هم صدا با مردم ولایتمدار شهرستان انزجار خود را از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اعلام نمودند.
 

Print
دی ان ان