27 اسفند 1397

دیدار مدیران شهرداری بروجرد با دکتر رحیم جافری و تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های ایشان به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفند روز شهردار

💢 معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع شهرداری در این دیدار صمیمی که روز گذشته در محل دفتر شهردار برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن روز شهردار به دکتر جافری و شهرداران مناطق ۱ و ۲ ،  شهرداران را به سنگرسازان بی سنگری تشبیه نمود که علی رغم وجود بیشترین هجمه ها، همیشه با بالاترین روحیه به فعالیت خود ادامه داده اند.

💢 سید محمد رنگینی در ادامه افزود: کارکنان  شهرداری دارای مشکلات مالی بسیاری هستند و متاسفانه شهرداری جایگاه مناسب خود را در شهر از دست داده است. از شما انتظار داریم که شهرداری را به جایگاه واقعی خود برگردانید و مدیران و کارکنان شهرداری نیز تمامی تلاش خود را برای تحقق این مهم خواهند کرد.

💢 شهردار بروجرد نیز ضمن تبریک فرارسیدن ۲۵ اسفند ماه به تمامی شهرداران کشور و علی الخصوص شهرداران مناطق ۱ و ۲ شهرداری بروجرد، اظهار داشت: شهرداری ها با توجه به غیرانتفاعی بودن و گستره وسیعی از خدمات شهری و عمومی که ارائه می دهند، کار بسیار خطیر و سختی را به انجام می رسانند.

💢 دکتر رحیم جافری در ادامه افزود: شهرداران کسانی هستند که هم باید درآمد کسب کنند و هم باید حقوق پرداخت نمایند چرا که نمی توانند از بودجه عمومی دولت استفاده نمایند. کارکنان شهرداری جزء پرسنل رسمی دولت نیستند و شهرداری ها جزء نظام هماهنگ پرداخت نیستند ولی گستره وسیعی از خدمات را بر عهده دارند.

💢 وی در ادامه به بیان تناقض میان بودجه و اختیارات با وظایف حوزه شهرداری ها اشاره نمود و اذعان داشت: شهرداران این تناقض و خلا را با فداکاری خود جبران می کنند. شهردار بروجرد معرفی روز شهادت شهید باکری را بعنوان روز شهردار که معلم اخلاق و عملکرد در جمهوری اسلامی ایران بود را حاوی بسیاری از پیام های عمیق در منشور مدیریت شهری دانست و افزود: شهرداران وظیفه دارند مطابق با اسوه و الگوی رفتاری این شهید بزرگوار کار کنند.

💢 دکتر رحیم جافری خاطر نشان کرد: پذیرش مسئولیت و تصدی سمت شهرداری بروجرد را نشانه ای بر برتری در توانمندی، تدبیر، مدیریت و ...  بر دیگر همکارانم در شهرداری بروجرد نمی دانم بلکه معتقدم این صرفاً سمتی است برای برقراری نظم در سلسله مراتب مدیریتی که به بنده اعطا شده است.

💢 وی در انتها ابراز امیدواری کرد تا همگی در تمامی شئون زندگی از رفتار شهدای عزیز به ویژه شهید باکری الگو و سرمشق بگیریم و در روزهای پایانی سال با تلاش و سعه صدر بیشتر، خدمتگزاران شایسته ای در مقابل خواسته های مردم باشیم و همچنین بتوانیم بخش دیگری از معوقات حقوقی پرسنل را پرداخت نمائیم.

💢 گفتنی است در پایان این مراسم ، با اهداء هدایایی از زحمات دکتر جافری و شهرداران مناطق ۱ و ۲ تجلیل بعمل آمد.

 


 

Print
دی ان ان