23 فروردین 1401

تقدیر از معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر روابط عمومی شهرداری

تقدیر از معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر روابط عمومی شهرداری

🔻سه شنبه مورخ ٢٣ فروردین ماه 

✨جناب آقای نادر ارجمندی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد با اهدای لوح از طرف رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) از مهندس شریف«معاون توسعه مدیریت و منابع» و مهندس داود گودرزی «مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری» به جهت همکاری در برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان بروجرد تقدیر نمود. 
🔸متن لوح به شرح ذیل است. 

بسمه تعالی
با سلام و تحیّات

✍️سلام و درود بر ارواح مطهر شهداء، آنان که با گذشتن از جان استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. شهید، با شهادت خویش از یک سو با فانی نمودن خویش، به حیات طیّبه نائل می شود و از سوی دیگر به مقام «عند ربّهم یُرزقون» می رسد. شهادت، اعجاز ایمان برای پیوستن به سرچشمه های نور جاویدان هستی است و شهیدان، پاسدارانِ شایسته شاخص های انسانیت اند که خون سرخ و مقدسشان، همواره نگاهبان ارزش های اصیل فرهنگ ایرانی اسلامی و ضامن انتقال این ارزش های بایسته به نسل های آینده این مرزوبوم کهن بوده است.
🔸بدینوسیله با اهداء این لوح از زحمات دلسوزانه و خالصانه حضرتعالی در برگزاری عزتمندانه و اثربخش «اولین یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان بروجرد در دانشگاه آیت ا... العظمی بروجردی (ره)» صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، رضایت شهدای معظّم و دعای خیر خانواده معزّز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

با آرزوی توفیق الهی
دکتر حسن مروتی
رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)
 

Print
دی ان ان