24 خرداد 1401

🔸بهره گیری از چندین گروه بازرسی آشکار و پنهان در امر نظارت بر حوزه حمل و نقل عمومی

🔸بهره گیری از چندین گروه بازرسی آشکار و پنهان در امر نظارت بر حوزه حمل و نقل عمومی

🔻نظارت بر حمل و نقل عمومی افزایش یافت. 

💫مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر مطرح کرد:
🔸بهره گیری از چندین گروه بازرسی آشکار و پنهان در امر نظارت بر حوزه حمل و نقل عمومی  

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات: مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به گستردگی وظایف در سازمان مدیریت حمل و نقل و ضرورت نظارت صحیح بر عملکرد حوزه های اتوبوسرانی، تاکسی رانی، حمل بار و کالا و پایانه های مسافر بری، نظارت بیشتر و رسیدگی به تقاضا و یا شکایات احتمالی شهروندان ، سازمان کمی فی سابق از حداکثر ظرفیت آشکار و پنهان بازرسی بهره گیری خواهد کرد.

🔸مهندس فردین گودرزی افزود: در ادامه بازرسی های مداوم در سطح شهر، چندین گروه بازرسی به صورت مستمر در حال انجام وظیفه، روزانه در دوشیف کاری تا پاسی از شب می‌باشند. 

🔸وی ادامه داد: در همین راستا، از فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان بروجرد و پلیس محترم راهور  بدلیل همکاری با سازمان و اجرای مداوم و همیشگی ماده ۲۰۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی پیرامون برخورد با خودروهای مسافربری فاقد مجوز(شخصی) که باعث ایجادبستری مناسب برای تداوم نظم ترافیکی و امنیت شهروندان در سفرهای درون شهری گردیده است. تشکر و قدردانی می نمایم. 

🔸️ایشان اضافه کردند: فرماندهی محترم نیروی انتظامی و پلیس راهور و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بروجرد، اهتمام ویژه در برخورد و اعمال قانون خودروهای مسافربر شخصی را دارد، لذا از همشهریان عزیز تقاضامندیم به جهت ارتقای امنیت و رفاه خود در سفرهای درون شهری از تاکسی و اتوبوس استفاده نمایند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف درحوزه حمل و نقل عمومی و ثبات نرخ کرایه ها با شماره ۴۲۶۰۵۹۳۶ تماس حاصل فرمایند.
 

Print
دی ان ان