28 آبان 1401

🔻آتش گرفتن تریلی حامل خودرو در آزاد راه

🔻آتش گرفتن تریلی حامل خودرو در آزاد راه

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته طی تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ مبنی بر آتش سوزی یک تریلی حامل خودرو در آزاد راه اراک_بروجرد_خرم آباد، زنگ اعلان خطر سازمان به صدا درآمد. 

🔸موسیوند افزود: با عنایت به اینکه آتش سوزی در خارج از حوزه استحفاظی سازمان صورت گرفته، باید هماهنگی های لازم با مسئولین ذیربط انجام می شد که بلافاصله بعد از انجام این کار اکیپ امداد و نجات به محل اعزام شد. 

🔸وی ادامه داد، آزاد راه دارای یک ایستگاه سیار آتش نشانی است ولی به علت کمبود تجهیزات از سازمان آتش نشانی بروجرد درخواست کمک نمود که با توجه به مسافت و مدت زمان رسیدن اکیپ امدادی، متاسفانه حریق به خودروهای حمل شده رسیده بود که در نهایت اطفا شد، علت حادثه در دست بررسی می باشد.

🔸اطفای حریق در دو منزل مسکونی (خیابان مدرس و بلوار امام(ره))، یک واحد تجاری (بعد از میدان میوه و تره بار)، دو خودروی پراید (بلوار شهید بهشتی و شهرک اندیشه)، یک کارگاه تولید زغال در محور کمربندی، ۶ مورد امداد رسانی به افراد محبوس شده در آسانسور و ٣ مورد منزل مسکونی و امداد رسانی به راننده محبوس شده در کامیون که در محور بروجرد اراک واژگون شده بود، از دیگر عملیات های صورت پذیرفته توسط سازمان آتش‌نشانی بود.
 

Print
دی ان ان