قوانین شهرداری شهردار بروجرد تاریخچه شهرداری شهرداران سابق حقوق شهروندی
معاونت توسعه و مدیریت منابع معاونت خدمات شهری معاونت شهرسازی و معماری معاونت فنی و امور زیربنایی
معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری
شهرداری منطقه یک شهرداری منطقه دو شهرداری منطقه سه
ناحیه یک منطقه سه
ناحیه یک منطقه دو-شهید کشوری
ناحیه دو منطقه دو- گلدشت
سازمان آتش نشانی و خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند سازمان مدیریت آرامستانها سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری سازمان مشاغل شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی
اداره بازرسی اداره املاک و حقوقی ارتباطات و امور بین الملل فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری و مشارکتها حمل و نقل ترافیک
بازگشت به لايحه شماره 19.10826 مورخ 1401.12.21 جنابعالي در مورد پيشنهاد اجاره مغازه هاي سازمان آرامستان در سال 1401 طبق روند قبلي ( اخذ اجاره بهاء ماهانه از مستاجرين مستقر در مغازه ها با اخذ نظر کارشناس رسمي دادگستري بعنوان علي الحساب ) و انجام اين اقدام براي سال 1402 بدليل عدم شرکت در مزايده برگزار شده، جلوگيري از کاهش درآمد و زمان بر بودن ثبت اطلاعات مسئولين جديد سازمان در سامانه مربوطه با توجه به تغيير مديريتي، به اطلاع مي رساند:
در دهمين بند صورتجلسه شماره 104 مورخ 1401.12.23 جلسه رسمي فوق العاده شوراي اسلامي شهر بروجرد، لايحه صدرالاشاره به اتفاق آراء به تصويب اعضاء شورا حاضر در جلسه در زمان رآي گيري رسيد.
مصوبه مذکور به منظور طي نمودن فرآيند ماده نودام ( 90 ) قانون شوراها به هيأت تطبيق مصوبات شورا ارسال گرديد، اعضاء اين هيآت محترم، نوع نظر خود را راجع به مصوبه ياد شده، که در سامانه ملي پايش مصوبات شوراها به شماره 18377 مورخ 1402.02.27 بارگذاري و توسط رئيس محترم آن هيآت اعلام گرديده است، مغايرت مرقوم نموده اند.
متن مغايرت بيان شده بدين شرح است:
* به استناد ماده 13 آئين نامه مالي شهرداري، اجاره اموال شهرداري مي بايست از طريق مزايده عمومي واگذار گردند لذا مصوبه با عنايت به گذشت بيش از 7 ماه با ماده مذکور مغايرت دارد.
نظريه هيأت تطبيق مصوبات در جلسه رسمي فوق العاده شماره 117 مورخ 1402.03.07 شوراي اسلامي شهر بروجرد مطرح گرديد.
مراتب فوق جهت اطلاع از نتيجه لايحه ارسالي به شورا و اقدام برابر ضوابط و مقررات بحضورتان ارسال مي گردد.
ضمنا" به منظور وصول مطالبات شهرداري بابت دريافت اجاره کامل سنوات گذشته ( سال هاي 1399، 1400 و 1401 ) که مراحل قانوني واگذاري مغازه هاي مذکور تکميل نگرديده و در حال حاضر امکان انجام اقدامي در اين خصوص در سامانه مربوطه ( ستاد ) با توجه به گذشت زمان، وجود ندارد، پيشنهاد مي گردد: از طريق اخذ نظر کارشناس رسمي دادگستري جهت وصول مطالبات شهرداري در سال هاي ياد شده اقدامات قانوني صورت پذيرد.