قوانین شهرداری شهردار بروجرد تاریخچه شهرداری شهرداران سابق حقوق شهروندی
معاونت توسعه و مدیریت منابع معاونت خدمات شهری معاونت شهرسازی و معماری معاونت فنی و امور زیربنایی
معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری
شهرداری منطقه یک شهرداری منطقه دو شهرداری منطقه سه
ناحیه یک منطقه سه
ناحیه یک منطقه دو-شهید کشوری
ناحیه دو منطقه دو- گلدشت
سازمان آتش نشانی و خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند سازمان مدیریت آرامستانها سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری سازمان مشاغل شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی
اداره بازرسی اداره املاک و حقوقی ارتباطات و امور بین الملل فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری و مشارکتها حمل و نقل ترافیک
ایجاد ناحیه ویژه شهرداری منطقه ٣
به گزارش مدیریت ارتباطات؛ مهندس یحیی عیدی شهردار بروجرد ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاههای اجرایی مطرح است و اساسا، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی، هدف نهایی از ارائه خدمات عمومی است.
شهردار بروجرد گفت: فراهم کردن زیربنا و محل مناسب مراجعه یکی از ارکانهای مهم تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات در شهرداریهاست که باعث رضایت خاطر مراجعین و کارکنان خواهد شد.
مهندس عیدی افزود:یکی از مهمترین وظایف شهرداری راه اندازی نواحی به منظور نظارت دقیق بر روند ساخت و سازها و ساماندهی، همچنین مدیریت علمی بر آن و برنامه ریزی برای جمع آوری صحیح بر نظافت شهر است.
شهردار بروجرد ادامه داد: با عنایت به گستردگی شهرک های شمال محور کمربندی، شهروندان این مناطق با مشکلات عدیدهای مواجه هستند، و عملاً خدمات رسانی به اهالی به کندی صورت می گیرد، لذا با تشکیل ناحیه ویژه شهرداری منطقه٣ خدمات رسانی به شهروندان (شهرک های نیاوران، اندیشه، مسکن مهر، پردیس، شهرک غرب، ایثار، زاگرس و شهرک شهرداری) سرعت گرفته و این ساختار اداری جدید می تواند در کاهش مشکلات این مناطق موثر باشد.