5 دی 1400

یکشنبه مورخ ۵ دی ماه ⏳١۵:٠٠ ✨سالن جلسات شورای اسلامی شهر

یکشنبه مورخ ۵ دی ماه  ⏳١۵:٠٠   ✨سالن جلسات شورای اسلامی شهر

🔸برگزاری جلسه گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۴ 

🔸با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس عیدی شهردار بروجرد، معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیر درآمدهای عمومی، مدیر برنامه و بودجه و جمعی از رزمندگان و دلاوران گردان ثارالله در عملیات کربلای ۴

✍️به گزارش مدیریت ارتباطات؛ در ابتدای این جلسه ریاست شورای اسلامی شهر که خود از رزمندگان عملیات کربلای ۴ بوده است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عملیات کربلای ۴ از خاطرات این عملیات گفت و افزود: سن رزمندگان این عملیات بیشتر از ۲۵ سال نبوده و رزمندگان با فداکاری هایشان برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس خلق کردند، و ما خود را مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان می دانیم.
 
🔸بنابر این گزارش: در ادامه جلسه مهندس عیدی ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع رزمندگان عملیات کربلای ۴ اظهار داشت: ما شهرداری را با ۱۰۰ میلیارد بدهی تحویل گرفتیم و در حال پرداخت بدهی های هستیم که از سنوات گذشته بر دوش شهرداری قرار گرفته است. 

🔸شهردار بروجرد عنوان کرد: شفاف سازی، اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد شهرداری به شهروندان از برنامه های شهرداری می باشد. 

🔸وی در ادامه از ایثارگران درخواست کرد، با رهنمودهای خود شهرداری را یاری کنند و مشکلات و معضلات شهری را به شهرداری اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان شهرداری جهت رفع آنها اقدام نماید.

✅ارائه گزارش عملکرد شهرداری در ساماندهی دستفروشان، سالم سازی محیط اداری شهرداری، تخصص گرایی، خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از دیگر سرفصل هایی بود که مهندس عیدی به آنها پرداخت.

✍️خاطر نشان می شود: در پایان با اهدای لوح سپاس، از رزمندگان عملیات کربلای ۴ تقدیر به عمل آمد. 
 

Print
دی ان ان