9 بهمن 1397

احداث ۳۸۸ هکتار فضای سبز در بروجرد در پروژه‌های دهه فجر

📌رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری بروجرد، از احداث ۳۸۸ هکتار فضای سبز در این شهر خبر داد.

منصور میر طاووسی بعداز ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران، ضمن تشریح عملکرد سازمان سیما و منظر شهرداری بروجرد طی ۹ ماه نخست امسال، اظهار داشت: در ماه های نخست امسال که به عنوان مدیر این سازمان منصوب شدم در بدو ورود، سازمان را با یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم.

♦️افزایش برج‌های نوری در شهر

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری بروجرد، افزود: کار را در شرایط بد اقتصادی و تنگناهای زیاد شروع کردیم و توانستیم این مدت عملکرد چشمگیری در سطح بروجرد ارائه دهیم.

میر طاووسی، تصریح کرد: در ۹ ماه نخست امسال برج های نوری پایه بلند را در سطح شهر که ۳ برج نوری بوده به ۱۲ برج نوری افزایش داده ایم و با هزینه های اندک به صورت پروژکتور عمل کرده که کاری ماندگار است.

وی، نصب ۶ عدد چراغ تزئینی در برخی پارک ها، نصب ۵۵۶ پروژکتور در میادین و پارک ها، تعویض لامپ های کم مصرف به تعداد ۲ هزار عدد، طراحی و احداث میدان قیام، رنگ آمیزی جدول های پارک ها، بلوارها، طراحی سیستم آبیاری تحت فشار در برخی از پارک ها و بلوارها به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع، نصب ۴۵۰ پمپ آب در پارک ها، خرید ۲۲ دستگاه چمن زن، ۱۲ دستگاه چمن تراش، جمع آوری برگ های سطح خیابان های شهر به تعداد ۹۰۰ سرویس، خرید و اعمال کود حیوانی به تعداد ۲۰۰ سرویس در نقاط مختلف بروجرد را از اقدامات سازمان سیما منظر شهرداری بروجرد عنوان کرد.

احداث ۳۸۸ هکتار فضای سبز در بروجرد

♦️رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری بروجرد، همچنین ساماندهی و احداث فضای سبز در دبیرستان امام خمینی(ره) و مسجد امام خمینی(ره)، اجرای لایروبی جدول، چمن زنی، نظافت کلی فضای سبز به مساحت ۳۳۸ هکتار، نصب هزار و ۶۰۰ پرچم مذهبی به مناسبت های دینی، راه اندازی ۳ سازه تبلیغاتی جدید در میدان شهدا و چهار راه باغ میری، و... را از دیگر فعالیت های این سازمان طی ۹ ماه نخست امسال دانست.

میر طاووسی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ پارک، ۴۹ میدان، ۶۹ بلوار در سطح بروجرد داریم، ادامه داد: به طور کلی در این مدت ۳۸۸ هکتار فضای سبز در سطح بروجرد اجرا شده است.

وی گفت: سرانه فضای سبز در بروجرد ۱۶.۷ دهم متر مربع است که تلاش می کنیم این میزان را ارتقاء دهیم.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری بروجرد، تعداد نیروهای موجود در سازمان را ۲۴۵ نفر خواند و افزود: در سطح شهر چهار باغ داریم که نظافت، نگه داری و... و. از آنها بر عهده سازمان است و درآمدهای حاصل از آنها کمک به شهرداری بروجرد است.

♦️اعلام پروژه‌های دهه فجر

میرطاووسی با اشاره به پروژه های دهه فجر نیز که سازمان سیما و منظر شهرداری بروجرد در دست اجرا و افتتاح دارد، تاکید کرد: پارک محله ای «نام آوران» ۲ در شهرک اندیشه و احداث ۴ پارک در انتهای خیابان بهار بروجرد از پروژه های این سازمان است که در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی، یادآور شد: با توجه به سیاست های کلی سازمان شهرداری های کشور و ابلاغ آن به سازمان ها، تاکید بر این است که دیگر پروژه ای استارت نخورد و تمام توان را برای پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری بروجرد صرف کنیم

Print
دی ان ان