10 فروردین 1399

مجوز تاسیس شهرداری منطقه 3 بروجرد از سوی وزارت کشور صادر شد

رئیس شورای شهر بروجرد از موافقت وزارت کشور برای تاسیس منطقه 3 شهرداری بروجرد خبر داد.

فریبرز محسنی در این باره افزود: با تصویب شورای شهر و پیگیری های شهردار محترم بروجرد، وزارت کشور در واپسین روزهای سال 98 با تاسیس شهرداری منطقه 3 موافقت کرد.

وی با اشاره به اینکه منطقه 3 شهرداری بروجرد شامل شهرک اندیشه و شهرک های اطراف آن است، افزود: از جمله مزایای تاسیس منطقه جدید شهرداری می توان به ارائه خدمات بهتر به شهروندان، ارتقای شهرداری بروجرد در بین شهرداری های کشور، صرفه جویی و تسریع در کارهای اداری مربوط به شهرداری، جلوگیری از ترافیک شهری و سفرهای غیر ضروری ساکنان شهرک به مرکز شهر، جذب تسهیلات و سرمایه گذار، استقلال امور اداری و خدماتی در مناطق مختلف شهر، استفاده بهینه از پرسنل شهرداری و ... اشاره کرد.

فریبرز محسنی در مورد حقوق کارکنان شهرداری بروجرد نیز اظهار داشت: حدود 65 درصد از هزار و صد و پنجاه پرسنل شهرداری بروجرد هم اکنون هیچ طلبی از شهرداری ندارند، سی درصد فقط حقوق اسفندماه را معوقه دارند و تنها پرسنل سازمان حمل و نقل به دلیل از دست دادن درآمد خود در اثر تعطیلی، 3 ماه حقوق معوقه دارند.

رئیس شورای شهر بروجرد تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد شهردار در ایجاد انضباط مالی در مجموعه خود بسیار قابل توجه و شایسته قدردانی است که بروز شدن بخش اعظم حقوق کارگران شهرداری پس از سال ها نویدبخش روزهای خوب برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان فرهیخته بروجردی است

Print
دی ان ان