10 اردیبهشت 1399

شهردار بروجرد از تسویه بدهی 40 میلیاردی شهرداری به اداره دارایی و همچنین تملک اراضی آینده دار برای شهرداری خبر داد.

دکتر جافری در مراسم بزرگداشت روز ملی شوراها که روز سه شنبه مورخ 9 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شده بود، ضمن تبریک این روز به اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی مبتنی بر انتخابات و شایسته سالاری است و بحمدا... شاهد هستیم که هم اکنون نهاد شورای اسلامی شهر به درختی تنومند تبدیل شده که نشانه ای مبرهن از مردم سالاری دینی محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه های اخلاقی لازم برای اعضای منتخب شورا، بالا بودن آستانه تحمل، انتقاد پذیری و صبر را از اهم این موارد برشمرد.  

شهردار بروجرد با بیان آنکه در حال حاضر شهرداری در حال گذار به شرایط بالندگی و خدمات رسانی مطلوب می باشد، ابراز امیدواری کرد تا با اتحاد اعضای شورای اسلامی شهر شاهد پیشرفت های زیرساختی در سال جاری باشیم.

▫️شهردار بروجرد در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به حصول آرامش در محیط شهرداری و به تبع آن در شهر به ارائه گزارشی از فعالیت های به انجام رسیده در سال 98 به شرح ذیل پرداخت:

خوشبختانه در سال گذشته، شاهد خدمات عمرانی گسترده ای در سطح شهر بودیم که اختلاف معناداری با سایر شهرهای استان داشت و از آن جمله می توان به ساماندهی بلوار ورودی شهر از سمت ملایر، اجرای گسترده نهضت حفاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهر، شروع عملیات عمرانی میدان بزرگ آیت ا... نجفی بروجردی به مساحت 8 هکتار اشاره کرد.

آمایش و پایش نیروهای انسانی شهرداری و استفاده بهینه از کارکنان حسب تخصص آنها

بازسازی گسترده ناوگان موتوری شهرداری

خرید عمده مصالح عمرانی به منظور کاهش هزینه برخلاف روند سنوات گذشته که این مهم بصورت جزئی و موردی خریداری می شد.

تملک اراضی آینده دار برای شهرداری که تامین اعتبار آن تاکنون به میزان 70 درصد انجام شده و به حساب مالکان واریز خواهد شد که از آن جمله می توان به تملک 80 هزار مترمربع ازا اراضی شمال شهر (میدان آیت ا... نجفی) با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 700 میلیون تومان، تملک اراضی واقع در بلوار امام(ره)، اراضی جنب میدان میوه و تره بار با اعتبار 500 میلیون تومان و ... اشاره کرد.

تعیین تکلیف تالار مهرگان و شهرک نمایشگاهی جهت تعیین سهم شهرداری از طریق انجام کارشناسی با توجه به اختلاف فی مابین شهرداری و بخش خصوصی.

کاهش نسبی آراء صادره مبنی بر محکومیت شهرداری در محاکم قضایی و رشد نسبی آراء صادره به نفع این نهاد در سال 98 نسبت به سنوات گذشته، که از آن جمله می توان به توقیف اموال پیمانکار ایستگاه های CNG به علت ایجاد ضرر و زیان برای شهرداری اشاره کرد. همچنین اخذ رأی بدوی در خصوص معدن شن و ماسه به نفع شهرداری از دیگر موارد قابل ذکر در این خصوص محسوب می گردد.

تسویه بدهی شهرداری به اداره دارایی به میزان 40 میلیارد تومان و برگزاری جلسات متعدد با سازمان تامین اجتماعی (که متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیده است). 

تحقق بخش عمده ای از بودجه سال 98 از طریق قانونمندی و نظارت دقیق بر انجام معاملات 

حصول استقلال مالی سازمان های تابعه، بطوریکه هر سازمان مستقلاً موظف به پرداخت حقوق کارکنان خود می باشد.

اقامه دعوا در محاکم قضایی به منظور جلوگیری از تخریب باغات سطح شهر از جمله باغ افشاری

انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آیت ا... العظمی بروجردی(ره) درخصوص انجام آزمایش مکانیک خاک با 50 درصد قیمت مصوب

 

Print
دی ان ان