26 آذر 1396

معاونت محترم امور زیربنایی و ترافیکی شهردار مطرح کرد: طبق مصوبه کارگروه تخصصی شهرداری افزایش شعاع میدان راهنمایی با هدف رفع حرکات تداخلی خودروها و تسهیل در ترافیک میدان در حال اجرا می باشد.

💢 مهندس ذبیح الله شریف با اشاره به این نکته که هدف از طراحی میدان تامین حرکت ایمن و با حداقل تاخیر ممکن می باشد، اظهار داشت: با توجه به کوچک بودن شعاع میدان راهنمایی ، میدان یاد شده عملاً بصورت یک چهارراه عمل می نمود و باعث بوجود آمدن حرکات تداخلی و ایجاد گره های ترافیکی می گردید، بطوریکه قبل از اجرای عملیات اصلاح هندسی در ساعات غروب و اوج تردد خودروها با ترافیک سنگینی روبرو بود.

 

💢وی در ادامه اظهار داشت: برای رفع این معضل با هماهنگی با ریاست محترم اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان تصمیم بر افزایش طول مسیر تردد وسائل نقلیه از طریق افزایش شعاع میدان گردید. از اینرو طبق مصوبه شورای ترافیک شهرداری و با استناد به طرح هندسی خیابان های شهری (انتشارات شهرداری ها و دهیاری های کشور) اصلاح هندسی میدان راهنمایی در دستور کار حوزه معاونت امور ترافیکی و زیربنایی شهرداری قرار گرفت تا در آینده در ساعات شلوغی شاهد ترافیکی روان تر در سطح میدان باشیم.

 

💢وی در انتها خاطر نشان شد: نصب چراغ های ترافیکی با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی از دیگر اقداماتی است که برای تسهیل در ترافیک این میدان به انجام خواهد رسید.

Print
دی ان ان