28 آذر 1396

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد: شهرداری بروجرد مهیای خدمات‎دهی در فصل سرما است

💢 آقای فرامرز رضایی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تدابیر مورد نیاز برای فصل سرما و روزهای برفی و بارانی در این شهرستان اتخاذ شده است.

 

💢وی عنوان کرد: به همین منظور کار لایروبی انهار و جداول انجام شده و کار جدول‎گذاری و عریض کردن جداول قدیمی بخش‎هایی از سطح شهر صورت گرفته است.

 

💢معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد تاکید کرد: همچنین نیروی انسانی و ماشین‎آلات مورد نیاز برای اجرای طرح زمستانه نظیر ماشین‎آلات برف‎روب و نمک‎پاش و دیگر تجهیزات و امکانات آماده شده است.

 

💢 آقای رضایی خاطر نشان کرد: از سویی برای روزهای برفی زمستان نمک و ماسه به میزان لازم انباشت و ذخیره شده است، تا در موارد مورد نیاز به منظور بازگشایی معابر و خیابان‎های سطح شهر مورد استفاده قرار گیرد.

 

💢 وی با اشاره به جمعیت بالای ساکن در شهرک‎های بروجرد مانند شهرک اندیشه تصریح کرد: در زمان بارش برف بازگشایی و پاکسازی معابر و جاده‎های این مناطق جزو اولویت‎های کاری شهرداری است.

 

💢معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد ادامه داد: اگر چه شهرداری وظیفه‎ای در قابل بازگشایی محورهای روستایی و برون شهری ندارد، اما این نهاد در سال‎های گذشته با استفاده از توان و امکانات در اختیار در این زمینه نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

💢 آقای رضایی تصریح کرد: امسال نیز در صورت بارش برف شهرداری پس از انجام اولویت کاری خود یعنی پاکسازی معابر و خیابان‎های سطح شهر و اتمام کار در حوزه شهری، در صورت نیاز از امکانات و تجهیزات خود به منظور بازگشایی راه‎های روستایی نیز استفاده می‎کند.

 

💢وی بیان کرد: با توجه به آنچه که گفته شد، شهرداری بروجرد از آمادگی لازم برای بارش‎های فصل سرما برخوردار است و تجهیزات و امکانات خود را برای روزهای برفی و بارانی مهیا کرده است.

 

Print
دی ان ان