7 دی 1396

معاونت محترم امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری خبر داد: پروژه پیاده روسازی و اجرای سنگ فرش خیابان جعفری بزودی اجرایی خواهد شد

💢مهندس ذبیح الله شریف ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیشنهاد اولیه اجرای پروژه پیاده راه سازی محور تاریخی- فرهنگی مسجد امام (ره) تا مسجد جامع (خیابان جعفری بروجرد) در دوره چهارم شورای اسلامی داده شد و هم اکنون طرح اولیه آن توسط پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی بروجرد تهیه و جهت تصمیم گیری در خصوص اجرای مشترک به شهرداری ارائه شده است.

 

💢 وی در ادامه اظهار داشت: در این طرح با تاکید بر حفظ هویت تاریخی منطقه، دو معبر سواره با عرض محدود تنها به جهت عبور خودروهای امدادی در طول روز و باربری شبانه در نظر گرفته شده است.

 

💢 معاون فنی و عمرانی شهردار تصریح کرد: وجود پیاده راه ها با المان هایی همگن با جزئیات و مصالح همخوان، ارتباط بصری میان معابر قطع شده در جریان احداث خیابان و فضا سازی و تاکید در بخش جلوخان مسجد امام (ره) از جمله ایده های این طرح است.

 

💢وی در انتها خاطر نشان شد: این پروژه هم اکنون در مرحله برنامه ریزی برای انتخاب پیمانکار قرار دارد و با توجه به اینکه اجرای آن در شورای اسلامی شهر و شورای ترافیک شهرستان مورد تصویب قرار گرفته ؛ پس از طی مراحل مناقصه، بزودی برای اجرا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

Print
دی ان ان