12 دی 1396

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر خبر داد: دستگاه کارت خوان روی تاکسی های بروجرد به صورت آزمایشی نصب می شود

💢 آقای محمد چاقویی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی یکی از برنامه های این سازمان است که در حال حاضر کارهای مقدماتی برای اجرای این طرح در بروجرد در حال انجام است و از هفته آینده این برنامه به صورت آزمایشی اجرا می شود.

 

💢 وی اضافه کرد: در مرحله اول این دستگاه به صورت پایلوت بر روی تعدادی از تاکسی ها نصب می شود و در صورت نبود مشکل، این دستگاه روی همه تاکسی ها نصب خواهد شد و پرداخت کرایه تنها از طریق این کارتها صورت می گیرد.

 

💢 آقای چاقویی اظهار داشت: این طرح در برخی از استانها اجرا شده که در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر در بروجرد بر روی تاکسی ها و سپس سیستم جدید بر روی اتوبوس های حمل و نقل نصب شود به طوری که شهروندان با داشتن یک کارت بتوانند کرایه اتوبوس و تاکسی را پرداخت کنند.

 

💢وی با اشاره به خودروهای مسافربر شخصی افزود: تا زمانی که طرح ترافیک در بروجرد اجرا نشود جمع آوری خودروهای شخصی امکان پذیر نیست چرا که در صورت اجرای این طرح خودروهای شخصی عملا نمی توانند وارد مسیر های تاکسی شوند.

 

💢مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر تصریح کرد: برخی از مسافربرهای شخصی از شهرهای اطراف در بروجرد اقدام به مسافرکشی می کنند که با همکاری پلیس راهور و اجرای طرح ترافیک این مشکل برطرف می شود.

 

💢وی از نوسازی چهار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: از تعداد هفت دستگاه اتوبوس فرسوده تاکنون چهار دستگاه نوسازی شده و در ناوگان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

Print
دی ان ان