14 بهمن 1396

امام جمعه بروجرد: شهردای بروجرد نیاز به یک مدیریت بحرانی دارد

💢آیت الله حسن ترابی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه شهردار بروجرد که در محل شهرداری مرکزی این شهر برگزار شد افزود: نظام اسلامی که بستر خدمت مسئولان را به ملت فراهم کرده است و انقلاب ما به سادگی به دست نیامده است و برای این انقلاب رنج ها و مشقتهای زیادی کشیده شده و شهدای بسیاری جان فدا کردند.

💢امام جمعه بروجرد گفت: امروز به برکت خون پاک شهدا و تحمل مشکلات عدیده بستر خدمت رسانی به دین خدا و بندگان خدا فراهم شده است و باید نعمت انقلاب را قدر بدانیم.

💢آیت الله ترابی افزود: باید فرصت خدمت در مسند های انقلاب را قدر بدانیم و در خدمت رسانی تلاش کنیم و خالصانه در خدمت ملتی باشیم که لیاقت هر خدمتی را دارند.

💢وی اظهار کرد: مدیریت شهرداری در عصر کنونی یک مدیریت بحرانی است ، شهرداری بروجرد با مشکلات عدیده روبرو است باید با تلاش فراوان این مشکلات کمتر شود.

💢وی اضافه کرد: کارگران شهرداری بسیار کم توقع هستند و شهرداری با مشکلات در آمدی روبرو هستند، کارگران شهرداری هشت ماه حقوق نگرفته اند ولی همچنان شبانه روز تلاش می کنند.

💢وی بیان کرد: موفقیت شهردار، موفقیت کل مجموعه شهرداری است و همه پرسنل شهرداری باید با دوری از تفرقه و اختلاف شهرداری را کمک کنند.

💢امام جمعه بروجرد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر باید حمایت عملی خود را از شهردار با اتحاد حول منافع شهر انجام دهند.

💢فرماندار بروجرد نیز دراین مراسم گفت: نگاه به مسئولیت باید دینی و عقیدتی باشد اگر مسئولیت بر دوش ما نهاده می شود باید با نگاه به آموزه های قرآنی و دینی و اسلامی خدمت بی منت انجام دهیم و هر زمان مسئولیت از روی دوش ما برداشته شد نگران و ناراحت نباشیم.

💢علی کورانی فر افزود: اولویت اول شهرداری بروجرد پرداخت مطالبات کارگران است تا با دلگرمی به کارشان ادامه دهند.

💢وی اظهار کرد: با یک‌ مدیریت کارشناسی شده می توان به خوبی چرخ شهرداری بروجرد را به حرکت درآورد.

💢سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز گفت: وزیر کشور به احترام 9 رای اعضای شورای شهر بروجرد حکم شهردار بروجرد را امضا کردند.

💢رضا آریایی افزود: مشکلات شهرداری بروجرد تنها با شهردار حل نمی شود همه پرسنل شهرداری باید با یک کار تیمی مشکلات شهرداری را حل کنند.

💢شهردار بروجرد نیز دراین جلسه گفت: چند سالی است که شهرداری های کشور به واسطه بروز مشکلات اقتصادی و رکود مشکل دارند.

💢امیر جاوید پور افزود: با برنامه ریزی علمی می توان مشکلات حل کرد، معیشت پرسنل برای شهرداری در اولویت اول است.

💢وی اظهار کرد: رضایت خداوند در حکومت اسلامی در رضایت مردم است لذا با یک مدیریت علمی و جهادی می توان مشکلات را حل کرد.

Print
دی ان ان