20 بهمن 1396

شهردار بروجرد از پیگیری و برگزاری جلسات متعدد بمنظور رفع مشکل معوقات حقوقی و بازنشستگی پرسنل شهرداری خبر داد.

💢به گزارش روابط عمومی شهرداری بروجرد امروز ۱۹ بهمن ۹۶ شهردار بروجرد با مدیران و پرسنل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

💢امیر جاویدپور در این جلسه از پیگیری و برگزاری جلسات متعدد در راستای رفع مشکل معوقات حقوقی و بازنشستگی پرسنل شهرداری  خبر داد.

💢تاکید بر تکریم ارباب رجوع و آموزش پرسنل، تاکید بر رعایت عدالت اداری و سازمانی در بین پرسنل، استقبال از جوانگرایی و حمایت از نوآوری و فکر تازه، نظارت و ارزیابی مستمر بر عملکرد مدیران، ایجاد سلامت اداری در سیستم شهرداری، پیگیری و رفع مشکلات کارگران از طریق برگزاری جلسات با نمایندگان آنها، اولویت دهی در پرداخت حقوق به کارگران نسبت به  سایر پرسنل، تسریع در حل برخی مشکلات مربوط به جمع آوری زباله ها در شب و دیگر معضلات موجود در سطح محلات، و نهایتاً ضرورت همدلی و همراهی کلیه پرسنل در جهت رفع مشکلات شهرداری از جمله ی دیگر مباحث مطرح شده از سوی شهردار بروجرد در این جلسه بود.

💢 جاویدپور در بخش دیگری از سخنان خود از شروع چند طرح  عمرانی و زیربنایی در آینده ای نزدیک خبر داد. اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین امیرزاده نیز حسن ختامی برای این جلسه بود.

 

Print
دی ان ان