11 اردیبهشت 1398

دکتر بهنود مطرح کرد: کسب تجارب ارزشمند فرهنگی و ایجاد فرصت هایی برای توسعه بروجرد از طریق تعامل با شهرداری تهران مهم‌ترین دستاوردهای سفر دو روزه اعضای شورای شهر بروجرد به تهران بودند

💢سخنگوی محترم شورای اسلامی در گفتگو با مدیریت ارتباطات شهرداری بروجرد اظهار داشت: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد در هفته جاری با دعوت آقای اوحدی ریاست محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بازدیدی را از برخی از اماکن فرهنگی پایتخت به عمل آوردند.

💢وی در ادامه گفت :در این سفر دو روزه دستاوردهای فرهنگی مناسبی برای اعضای شورا مجموعه مدیریت شهری حاصل شد که انشاءالله ثمرات مثبتی برای شهر بروجرد خواهد داشت.

💢دکتر رضا بهنود در ادامه افزود: در روز اول از موزه قصر و مجموعه فرهنگی آن بازدید به عمل آمد و همچنین طی نشستی با مسئولین فرهنگسرای عترت در منطقه ۱۲ تهران به بحث و تبادل نظر برای انجام فعالیتهای فرهنگی پرداخته شد.

💢وی در ادامه افزود: شرکت در مراسم گلاب گبران و بازدید از بازارچه محصولات غذای سنتی در میدان آیینی امام حسین (ع) نیز از دیگر برنامه های اعضای شورای شهر در این روز بود.

💢 دکتر بهنود تصریح کرد: شرکت در این مراسم که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده بود فرصتی مغتنم برای دیدار با آقای سعید اوحدی ریاست محترم سازمان و اخذ قول مساعدت برای تجهیز و تکمیل فرهنگسرای نوپای شهرداری بروجرد بود.

💢سخنگوی شورای شهر اضافه کرد: در روز دوم سفر نیز با توجه به هماهنگی های صورت پذیرفته توسط کمیسیون فرهنگی، اعضای شورای شهر بروجرد در صحن علنی شورای شهر پایتخت حضور یافتند و تجارب ارزشمندی را در نحوه برگزاری جلسات به عنوان یک شورای شهر پیشرو کسب کردند.

💢وی در ادامه اظهار داشت: با حضور اعضای شورای شهر بروجرد در صحن علنی شورای شهر تهران باب مراوده ای در حوزه‌های همکاری‌های آتی فی مابین شهرداری های تهران و بروجرد باز شد به طوری که طی رایزنی‌های به عمل آمده مقرر شد تا تعدادی از ماشین آلات عمرانی شهرداری تهران برای لایروبی انهار و بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده در زمان وقوع سیلاب به بروجرد ارسال شوند.

💢وی در انتها دستاوردهای فرهنگی این سفر را که با هزینه شهرداری تهران و با همت آقای اوحدی صورت پذیرفته است را مطلوب ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد تا این سفر فتح بابی برای تعامل های بیشتر بین شهرداری های تهران و بروجرد باشد و نهایتا منجر به توسعه شهر بروجرد شود.

 

Print
دی ان ان