14 اردیبهشت 1398

به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها، شهردار بروجرد به همراه معاونین با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بروجرد این روز را به اعضای شورا تبریک گفتند

💢شهردار بروجرد در دیدار ضمن تبریک روز شوراها از همدلی، حمایت ها، تلاش ها و همکاری مجدانه شورای اسلامی شهر بروجرد با مجموعه شهرداری قدردانی کرد و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الگویی موفق از مردم‌سالاری دینی است و برآمده از آرای مردمی و اعتقادات دینی است و لذا رأی و نظر مردم در همه ارکان آن ساری و جاری می‌باشد.

💢دکتر رحیم جافری مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها برشمرد وافزود:  به لطف استقرار نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران و‌ در‌ راستای احترام و اکرام به مردم عزیز ایران، این نهاد در این کشور پا به عرصه مدیریت‌های شهری و محلی گذاشت.

💢وی شورا را نهادی مابین دولت و مردم توصیف کرد که به کوتاه کردن بوروکراسی و سهولت در انجام امور کمک میکند و ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری با همدلی و حمایت اعضای محترم شورای شهر، طرح ها و پروژه های بزرگی در مسیر خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان  عزیز انجام شود . درپایان این جلسه نیز با اهداء لوح سپاس از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر تجلیل بعمل آمد.

 

Print
دی ان ان