23 اردیبهشت 1398

شهردار بروجرد از ایجاد معاونت فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری با هدف ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در سطح شهر خبر داد.

💢شهردار بروجرد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز به میزبانی فرماندار برگزارشد ضمن اشاره به کمبود زیرساخت ها و امکانات در جهت نشاط اجتماعی اظهار کرد: مردم بروجرد علاقه زیادی به برنامه ها و گشت و گذار ها در پارک دارند ولی زیرساخت های لازم در این شهر وجود ندارد و در راستای اجرای بهتر این برنامه‌ها، شهرداری بروجرد به دنبال ایجاد معاونت فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرداری بروجرد تا پایان ماه جاری است تا نوع ، کیفیت و زمان بندی برنامه ها کنترل و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

💢دکتر رحیم جافری با بیان عدم وجود میدان در سطح شهر بروجرد، خاطرنشان کرد: هیچ میدانی در این شهر نداریم و نمونه هایی که در سطح شهر وجود دارد، فلکه برای مسیر دهی به ماشینها هستند. همچنین در شهر بروجرد هیچ محلی در خیابان ها برای رفت و آمد دوچرخه سواران در نظر گرفته نشده است و این خود مشکلی اساسی است.

💢شهردار همچنین گلایه ای از مردم داشت و افزود: پارک بانوان در سالهای گذشته در اختیار بخش خصوصی بوده و امسال همکاران بانوان خود را در این مکان مستقر کردیم و گفتیم هرکس برنامه ای برای ساماندهی و انجام فعالیت های فرهنگی در این مکان دارد ارائه دهد که متاسفانه روزهای دوشنبه که ملاقات عمومی است کسی در این رابطه تا به امروز پیشنهادی ارائه نداده  و بیشتر پیشنهادات در مورد بخشودگی عوارض و مساعده و ... است.

💢 دکتر جافری به درصد بالای جمعیت جوانان در بروجرد اشاره و اضافه کرد: جوانان میخواهند انرژیشان را تخلیه کنند و ما نمی‌توانیم جلوی انها را بگیریم و بهتر است برای تخلیه این انرژی اقدام به ساخت پیست های موتورسواری و دوچرخه‌سواری در سطح شهر کنیم. / رصد نیوز

 

Print
دی ان ان