24 اردیبهشت 1398

شهردار بروجرد از انعقاد قرارداد با شرکت های ذیصلاح شرکت نفت و بازگشایی جایگاه‌های سوخت شهرداری در روزهای آتی خبر داد.

💢 دکتر رحیم جافری شهردار بروجرد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نتیجه پیگیری های شهرداری بروجرد برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد به کجا انجامیده است، اظهار داشت: جایگاه‌های سوخت در گذشته بدون تشریفات مزایده قانونی در اختیار پیمانکار قرار گرفته بودند.

💢وی افزود: پیمانکار مدارک لازم و ضمانت‌های کافی جهت اعمال دقیق مفاد قرارداد را نداشته که در وسط کار با مشکل مواجه می‌شود.

💢شهردار بروجرد تصریح کرد: در ابتدای ورود به کار پیگیر این مساله شدیم و در ابتدای اسفند ماه سال گذشته آگهی مزایده دادیم.

💢دکتر جافری ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت‌هایی که متقاضی بودند شرایط لازم را نداشتند مدارکشان ناقص بود و ضمانت‌های لازم را نداشتند؛ آگهی مزایده مجدد تکرار شد و در ۱۸ فروردین امسال این کار مجدداً شروع شد. روز گذشته بازگشایی پاکت‌ها انجام شد و به زودی قرارداد کاری بسته می‌شود.

💢وی خاطر نشان کرد: با این شرکت‌ها به زودی قرار داد خواهیم بست و کار شروع خواهد شد؛ سه شرکت از نظر شرکت نفت که مرجع تأیید صلاحیت شرکت‌های بهره بردار «سی ان جی» در سراسر کشور هستند، ارزیابی صلاحیت آنها تأیید شده است.

💢شهردار بروجرد یادآور شد: برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات مجدد، باید مدارک لازم به موقع آورده، قرارداد بسته و ضمانت‌های لازم و کافی گرفته شود تا بتوانیم با اجرای این موارد شاهد رفع مشکلات و بازگشایی جایگاه‌های سوخت سی ان جی بروجرد در پایان هفته جاری باشیم. 

Print
دی ان ان