17 آذر 1398

دفترچه لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض سال ۹۹ شهر بروجرد جهت بررسی و تصویب به ریاست شورا تقدیم شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری؛ دکتر رحیم جافری روز گذشته مورخ شانزدهم آذرماه ۹۸ با حضور در صحن رسمی شورای اسلامی شهر دفترچه لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض سال ۹۹ شهر بروجرد را جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد.

شهردار بروجرد در این جلسه با بیان اینکه نیروی انسانی، منابع مالی و پتانسیل هر شهر تعیین کننده سمت و سوی توسعه و بالندگی آن شهر می باشد، اظهار داشت: در تدوین تعرفه های پیشنهادی برای عوارض محلی سال ۹۹ بروجرد سعی شده تا ضمن رفع ایرادات تعرفه های سال های گذشته، شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان و سیاست های عمومی دولت نیز لحاظ شود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا بتوان با همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر تعرفه هایی روان، متناسب، قانونمند و عادلانه را برای سال ۹۹ تصویب نمود.

دکتر جافری تصریح کرد: بنده نیز بصورت شبانه روزی برای رفع ابهامات احتمالی در خدمت اعضای محترم شورا خواهم بود.

وی با اشاره به شکایت شهروندان از برخی کدهای درآمدی شهرستان در سنوات گذشته، اظهارداشت: آراء صادره از محاکم قضایی در این خصوص نیز در تدوین دفترچه عوارض سال ۹۹ لحاظ شده است .

دکتر جافری با تاکید بر لزوم تسریع در روند بررسی این دفترچه توسط اعضای شورای اسلامی شهر افزود: امیدوارم شورای محترم بتواند در بازه زمانی مناسبی دفترچه را بررسی و تحویل شهرداری نماید تا بتوانیم مفاد آن را قبل از ۱۵ بهمن ماه به اطلاع عموم شهروندان برسانیم و از نقطه نظرات و پیشنهادات ایشان نیز در این خصوص بهره مند شویم.

Print
دی ان ان