20 آذر 1398

شهردار بروجرد مطرح کرد: شهرداری بروجرد آماده واگذاری آرامگاه های خانوادگی به شهروندان می باشد.

دکتر رحیم جافری روز گذشته در جلسه شورای سازمان «مدیریت آرامستان ها» ضمن تقدیر از عملکرد مثبت ریاست این سازمان در سال جاری؛ افزود: نقطه قوت این سازمان «غلبه بودجه عمرانی سال جاری بر بودجه جاری سال 97»، «کاهش هزینه ها نسبت به سال گذشته» و «تقسیط و پرداخت دیون سنوات گذشته به سازمان تامین اجتماعی» می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری؛ «ساماندهی ارکان سازمان طبق اساس نامه»، «لزوم اخذ مصوبه از هیئت مدیره و در برخی موارد از شورای اسلامی شهر برای انجام معاملات»، « افتتاح حساب خزانه» و «تکریم ارباب رجوع» از جمله سرفصل های مورد تاکید شهردار در این جلسه بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه فضای آرامستان دارالسلام را طبق سند چشم انداز 20 ساله ضروری عنوان کرد و افزود: در همین راستا می بایست سازمان نسبت به تملک اراضی اطراف این آرامستان اقدام نماید.

دکتر رحیم جافری؛ «ساخت مغازه های دائمی » و «ایجاد تالار» را از جمله مواردی عنوان کرد که می تواند موجب ارتقاء درآمدهای پایدار سازمان شود.

شهردار بروجرد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی فضای آرامستان ها و محیط سطح شهر برای رفاه حال شهروندان؛ «تجهیز وسایل بازی کودکان و  همچنین جانمایی و آماده سازی قطعه زمینی برای برپایی پنجشنبه بازار در آرامستان دارالسلام»، «پیگیری برای تعریض مسیر دسترسی به آرامستان باغ رضوان» و «انتقال سنگ فروشان سطح شهر به آرامستان دارالسلام» را از جمله اقدامات راهگشا در این حوزه خواند.

 

Print
دی ان ان