24 آذر 1398

شهردار بروجرد مطرح کرد: «محصور سازی زمین های خالی و بلا استفاده» و «رفع خطر از بناهای فاقد پایداری» در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری؛ دکتر رحیم جافری روز گذشته در جلسه شورای خدمات شهری شهرداری با تاکید بر لزوم تجهیز حوزه خدمات شهری به تکنولوژی و امکانات جدید اظهار داشت: برای هر منطقه از شهر می بایست یک معاون خدمات شهری تعیین شود و وظیفه اصلاح و بهبود روشها و برنامه ریزی برای جمع آوری مکانیزه زباله ها در هر منطقه بر عهده معاونت مربوطه می باشد.
                                               ‌
شهردار بروجرد با بیان اینکه زمین های خالی سطح شهر نباید به محلی برای تخلیه نخاله و زباله ها تبدیل شود گفت: شهرداری می بایست در مرحله اول اقدام به صدور اخطار و در صورت عدم اقدام مالک، رأساً زمین مورد نظر را محصور نماید و ضریب بالاسری و دیگر هزینه های جانبی را از مالک دریافت کند.

وی با اشاره به بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها مبنی بر لزوم رفع خطر از املاک در معرض ریزش، تصریح کرد: اگر مالکان مورد نظر پس از دریافت اخطار نسبت به استحکام ملک خود اقدام ننمایند، شهرداری نسبت به انجام این امر اقدام  و  هزینه را از مالکان دریافت می نماید.   
     ‌                   ‌    ‌
دکتر جافری با بیان اینکه تعداد سطل های موجود در سطح شهر باید متناسب با تعداد کوچه و معابر آن باشد، گفت: ایجاد «ایستگاه های موقت» جهت دپوی زباله و حمل توسط ناوگان موتوری پسماند سبب کاهش هزینه استهلاک خودروها خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ اخذ بهای خدمات طبق ماده 77 قانون شهرداری ها از مشاغل پر زباله ای همچون تالارها، سنگ بری ها و ... از دیگر نکات مورد تاکید شهردار در این جلسه بود.

شهردار بروجرد در انتها با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی بین نیروها عامل اصلی موفقیت و پیروزی شهرداری است افزود: همگی وظیفه داریم تا کمر همت بسته و به دنبال بهبود وضع موجود شهر باشیم.  

                                                

Print
دی ان ان