30 آذر 1398

معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری مطرح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱ هزار متر مربع در خیابان های متعدد شهر بروجرد مناسب سازی شده است

معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری بروجرد روز پنجشنبه در کمیته مناسب سازی معابر شهری بروجرد اظهارداشت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱ هزار متر مربع در خیابان های متعدد شهر بروجرد مناسب سازی شده است و سال گذشته نیز ۴۰ هزار متر مربع انجام شد.

سیروس پاپی افزود: در مجموع در ۲ سال اخیر ۵۱ هزار متر مربع در بروجرد مناسب سازی شده است.

وی بیان کرد: در بخش موانع عبور معلولان ۲۰ مورد کار انجام شده و ۱۱۰ مورد نیز مناسب سازی شده علاوه بر این ۱۹۰ مورد اصلاح پل صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری ، شهرداری بروجرد گفت: از ابتدا فعالیت کمیته مناسب سازی تا کنون ۹۰۰ مورد اخطار به نهادهای و دستگاه های مختلف در خصوص مناسب سازی انجام شده و طی ۲ سال اخیر نیز ۱۰۰ مورد اخطار داده شده است.

وی با اشاره به اخطارهایی که به بانک ها، ادارات و کاسب های خیابان ها و معابر داده شده است، گفت: بیشتر نارضایتی معلولان از وضیعت بانک ها است که عملا به دلیل رعایت نکردن اصول مناسب سازی دسترسی به هیچ بانکی برای معلولین در بروجرد فراهم نیست.

پاپی افزود: ۹۰ درصد ادارات نیز ورودی نامناسبی برای استفاده معلولان دارند که اگر بانک و ادارات بتوانند این مشکلات خود را حل کنند در بخش معابر ، خیابان ها و اماکن عمومی همچون پارک ها شهرداری می تواند بصورت ویژه کار مناسب سازی را انجام دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: از ابتدای امسال نیز هیچ پایان کاری بدون نظر کارشناس مناسب سازی شهرداری صادر نشده است. / ایرنا

 

 

Print
دی ان ان