14 دی 1398

پیام تسلیت شهردار بروجرد در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش مدیریت ارتباطات؛ شهردار بروجرد طی پیامی به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهان ایشان به دست دولت تروریست و جنایتکار امریکا را به محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت. در متن پیام دکتر رحیم جافری آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

سردار شجاع و سرافراز اسلام، مجاهد نستوه و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت های خالصانه و شجاعانه خود به عنوان پرچم دار جبهه مقاومت، ایستادگی را به جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم و امت اسلام آموخت.

بدون تردید راه سترگ و سلحشوری های این مبارز خستگی ناپذیر توسط نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و ریخته شدن خون ایشان و شهدای حشدالشعبی سبب وحدت و انسجام بیشتر امت و ملت اسلام در مبارزه با آمریکای جنایتکار و نظام صهیونیستی خواهد شد.

اینجانب شهادت این سردار فداکار و دلاور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند منان برای روح این شهید والامقام و عالیقدر آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزا، بستگان و ملت شریف و امت اسلامی صبر جزیل مسالت می نمایم.

رحیم جافری
شهردار بروجرد

Print
دی ان ان