7 بهمن 1398

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا: توطئه دشمنان برای ضربه به ایران/ اهداف انقلاب اسلامی ایران در دنیا گسترش یافت

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان بروجرد ؛ سردار احمد علی گودرزی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مسجد امام(ره) برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران همیشه با ایستادگی و مقاومت دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته اند، به طوری که در دوران دفاع مقدس در حالی که کشورهای زیادی عراق را حمایت می کردند اما رزمندگان ایران با شجاعت در برابر دشمن ایستادند و آنها را شکست دادند.

وی افزود: نیروهای مسلح با داشتن روحیه شهادت طلبی همیشه در صحنه حضور دارند و تفکر بسیجی و اهداف والای انقلاب اسلامی ایران در دنیا در حال گسترش است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: شهدا با تاسی از سید الشهدا(ع) در این راه قدم گذاشتند و با توکل به خدا بدون هیچ هراسی آماده جانفشانی بودند و در این راه به شهادت رسیدند که شهید بروجردی یکی از شهدایی بود که جان خود را در این راه تقدیم کرد.

وی بیان کرد: ما هیچگاه جنگی را آغاز نکرده ایم اما اگر کشوری فکر تجاوز در سر داشته باشد، در برابر آنها خواهیم ایستاد و به دشمن اجازه نمی دهیم به اهداف پلید خود برسد.

سردار گودرزی با اشاره به این که انقلاب به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است گفت: امروزه کشورهای یمن، عراق، سوریه، لبنان و غزه با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنان زورگو ایستاده اند و با مقاومت و ایستادگی خود، دشمن را به عقب خواهند راند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که دشمنان برای ضربه زدن به ایران توطئه هایی را برنامه ریزی می کنند اما این انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری و با پشتیبانی مردم در مسیر طراحی شده به حرکت خود ادامه می دهد و روز به روز بر اقتدار و سربلندی این کشور افزوده می شود.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به گام دوم انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران چهل سال است که در مسیر طراحی شده حرکت می کند و موفقیت هایی را در این راستا کسب کرده و در گام دوم انقلاب نیز برای موفقیت های بیشتر و اهداف آن حرکت خواهد کرد.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز  جمعه بروجرد افزود:شورای نگهبان مقتدر و در مسیر قانون حرکت می کند و دارای  ساز و کار بالایی است و افرادی که رد صلاحیت  شده اند باید از طریق مراجع قانونی ادله خود را پیگیری  کنند.

وی اظهار داشت: نباید به بهانه رد صلاحیت بر علیه شورای نگهبان و دولت و دیگر نهادهای مرتبط  جوسازی کنند بلکه داوطلبان رد صلاحیت شده  قانونی  خواسته خود را پیگیری کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود : در شرایط کنونی بیش از هرزمان ما نیاز به وحدت  داریم و نباید  با جوسازی شرایط را برهم بزنیم.

خطیب جمعه بروجرد افزود:ما دشمن قسم خورده ای داریم  که در برابر ما ایستاده اند و نباید به خاطر برخی مسایل بهانه به دست دشمن بدهیم.

وی تاکید کرد : امروز مردم عراق در مقابل متجاوزان خونخوار ایستاده و علیه  آمزیکا شعار می دهند زیرا از دخالتهای امریکا خسته شده اند.

وی افزود: دشمنان هنوز  اسلام و شیعه و ملت ما را نشناخته اند و گمان می کنند با یک فشار  یا شهادت سردار سلیمانی مردم خسته  و تسلیم می شوند غافل از اینکه مردم مصمم تر و قویتر در دفاع از اسلام و ارمانهای انقلاب ایستادگی می کنند.

امام جمعه بروجرد افزود : دشمنان تهدید کردند که اگر سردار قاآنی  راه سردار سلیمانی را ادامه دهد او را ترور می کنیم چقدر احمق هستند امام فرمود(اگر من نباشم انقلاب مسیر خود راطی می کند) و انقلاب ما انقلاب فرد نیست ما به شهادت افتخار می کنیم چه کسی را می ترسانید.

وی ادامه داد:  اگر دشمن  ترور کنند سیلی دیگری می زنیم و از سپاه می خواهیم گوشمالی دیگری به ابرقدرت بدهد.

وی سالروز  قیام مردم  امل  که در مقابل  منافقین حماسه آفریدند  را گرامی داشت.

Print
دی ان ان