10 فروردین 1399

پیام نوروزی دکتر رحیم جافری شهردار محترم بروجرد

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 نوروز تجلی ظهور بهار و بهار نماد پویایی و حرکت است؛ آری بهار تنها یک فصل و تغییر چهره طبیعت نیست بلکه آغاز میل به تکاملی است که خداوند متعال برای مخلوقات خویش در نظر گرفته و در این میان انسان ها نقطه شروع این پویایی اند پس باید از این موقعیت برای رشد هر چه بیشتر بهره برد.

در این فرصت ارزشمند شایسته است به عنوان خدمتگزار شما در مجموعه مدیریت شهری بروجرد، سال جدید را به تمامی شهروندان صبور، ولایتمدار و شهید پرور بروجرد سرزمین فرزانگان تبریک عرض نموده و سالی مملو از موفقیت، شادکامی، برکت و معنویت را برای شما عزیز آرزو کنم. 

همچنین مراتب قدردانی خویش را به واسطه زحمات و تعامل مسئولان شهری و اجرایی و در رأس آن نماینده معزز مقام معظم رهبری و امام جمعه بروجرد حجت الاسلام سیدعلی حسینی ، نمایندگان شریف مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر خادمی استاندار محترم لرستان و نیز معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه بروجرد جناب آقای عبدالرحیم رحیمی ابراز می نمایم.

و در پایان تقدیر ویژه ام را تقدیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر بروجرد می کنم که تنها با همراهی و همدلی آنان طی مسیر پرشتاب در تصمیم گیری ها و حصول انضباط مالی و اداری در مجموعه شهرداری میسر بود آنانی که با وجود همه تنوع سلایق و اختلاف روش ها، اما همبستگی و نگاه مشترک آنان در موضوعات کلان و مصالح کلان شهری بسیاری از گره های به ظاهر کور را گشود.

باشد که در شروع بهار با حسن تدبیر و همکاری تمامی مسئولان حوزه مدیریت شهری و همگام با دیگر فعالان عرصه سلامت بر مشکلات حاصل از بیماری کرونا غلبه کنیم و توفیق خدمت رسانی هر چه بیشتر به ولی نعمتان خود یعنی مردم فرهیخته شهر بروجرد را داشته باشیم.

رحیم جافری
شهردار بروجرد

Print
دی ان ان