23 بهمن 1397

پیام تقدیر و تشکر شهردار بروجرد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

💢 مردم ولايتمدار و انقلابي شهرستان بروجرد امروز نيز به مانند سال هاي گذشته و همگام با ملت با بصیرت ایران اسلامی ، در راهپيمايي باشكوه يوم الله 22 بهمن، شركت كرده و با حضور پرشور و با صلابت خود، حماسه اي بزرگ و ماندگار آفريدند.

💢 به همين مناسبت شهردار بروجرد، دکتر رحیم جافری با صدور پیامی از حضور حماسی و وحدت آفرین مردم متدین و ولایتمدار بروجرد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر به عمل آورد. در اين پيام آمده است:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

💢 درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه بروجرد که بار دیگر با حضور خود نمایشی وصف ناشدنی از قدرت عظیم ایران و ایرانی را به تصویر کشیدید و همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.

💢 خداوند متعال را به پاس نعمت انقلاب اسلامي و داشتن چنين مردم هوشيار و ولايتمدار شكر گفته و بر خود فرض می دانم تا از حضور حماسی، وحدت آفرین و هوشیارانه شما مردم فهیم و موقعیت شناس بروجرد که در اجتماع گسترده و غرورآفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نمودید، تشکر و قدردانی نمایم. 

Print
دی ان ان