28 اسفند 1397

پس از گذشت ۲۰ سال از زمان کلنگ زنی، با همت شهردار بروجرد خط تله سیژ تپه شهدا (چغا) بعنوان اولین تله سیژ استان لرستان، امروز طی مراسمی راه اندازی شد.

💢 تفرجگاه تپه چغا از جمله اماکنی در شهر است که بعنوان نماد و سرمایه بروجرد، پتانسیل بالایی برای اجرای طرحهای گردشگری دارد و  با اجرای طرح های زیربنایی در آن، می توان این تفرجگاه را بعنوان یک جاذبه و مقصد گردشگری مناسب به مسافرین معرفی نمود.

💢 در همین راستا خط تله سیژ این تپه، امروز طی برگزاری مراسمی با حضور شهردار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیران شورای اداری و شرکت الوندیار همدان (مجری پروژه) به بهره برداری رسید.

💢مهندس میدانچی نماینده شرکت پیمانکار در خصوص معرفی مشخصات این پروژه اظهار داشت: تا سال ۹۵، اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان برای راه اندازی این پروژه صرف شده بود و این پروژه تا اتمام، به فاصله زمانی درحدود یکسال دیگر نیاز داشت که با مساعدت های شهردار محترم و انجام تلاش های شبانه روزی، فعالیت های باقیمانده این پروژه اعم از نصب موتور، صندلی، دینام و ... در بازه زمانی حدوداً یکماهه به انجام رسید. 

💢 وی در ادامه افزود: این خط تله سیژ با ظرفیت ۳۰ صندلی در مسیری به طول ۴۵۰ و ارتفاع ۲۵۰ متر به بهره  برداری رسیده است بطوریکه زمان هر سفر آن به مدت ۱۶ دقیقه به طول می انجامد.

💢 دکتر جافری شهردار بروجرد نیز در آئین افتتاح این پروژه از حل شدن مشکل معوقات حقوقی پرسنل در اوایل سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد که پس از انجام این مهم، پرداخت دیون پیمانکاران نیز در دستورکار شهرداری قرار خواهد گرفت.

💢 وی در ادامه اتمام این پروژه را اولین گام در مسیر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری دانست و اظهار داشت: شهرداری در نظر دارد تا در ادامه به دیگر پروژه های نیمه تمام خود در سطح شهر، ورود پیدا کند. 

💢دکتر جافری در انتها ابراز امیدواری کرد تا مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد در سایه همدلی و تعامل بتوانند کاستی های موجود را جبران و در سال آینده خدمات ارزنده ای را به شهروندان بروجردی ارائه نمایند.
 

Print
دی ان ان